رفع مشکلات خانواده معظم شهدا و ایثارگران اولویت کاری مسئولان باشد

حجت الاسلام قلی پور، خانواده معظم شهدا را سرمایه‌ اجتماعی دانست و گفت: والدین شهدا که با تربیت مثال‌زدنی خویش، دلاورمردان و شیرزنانی برای دفاع از کیان کشور تربیت کرده‌اند، حق زیادی بر گردن جامعه دارند، رفع مشکلات این قشر بر عهده همه مسئولان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمداسماعیل قلی پور» امروز(۱۴مهر) در آئین افتتاح میز خدمت بانک دی در بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان های بابلسر و فریدونکنار ضمن تسلیت رحلت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع)، بیان کرد: اقدام در راستای تکریم خانواده‌های شهدای والامقام دوران دفاع مقدس، جای تقدیر دارد.

 

امام جمعه بابلسر با بیان اینکه افتتاح باجه‌های بانک دی تحت عنوان میز خدمت، خدمت‌رسانی به جامعه هدف را تسهیل می‌کند، افزود: ایجاد این میز خدمت، همچنین صرفه‌جویی در زمان و هزینه را برای خانواده شهدا و ایثارگران به همراه دارد.
 

وی با بیان اینکه آسایش و آرامش امروز کشور را مدیون جانفشانی و از خودگذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس هستیم، گفت: تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران و جانبازان وظیفه همگانی است. همچنین تکریم افراد یا سازمان هایی که به خانواده های شهدا و ایثارگران خدمت رسانی می کنند، برما واجب است.

 

حجت الاسلام قلی پور اظهار کرد: هر چه برای این قشر تلاش کنیم کم است، همان اندازه که شهدا تلاش کردند، ایثارگران و جانبازان نیز زحمت کشیدند، ارزش خدمت به این قشر کمتر از توجه به شهدا نیست.

 

وی خانواده معظم شهدا را سرمایه‌ اجتماعی دانست و گفت: والدین معظم شهدا که با تربیت مثال‌زدنی خویش، دلاورمردان و شیرزنانی برای دفاع از کیان اسلام و کشور تربیت کرده‌اند، حق زیادی بر گردن جامعه دارند، رفع مشکلات این قشر بر عهده همه مسئولان است.

کد خبر 1102415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha