زیرساخت های فرهنگی اجتماعی تقویت شود

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با اشاره به اینکه در لرستان زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی ضعیف است، گفت: باید این زیرساخت ها تقویت شود و حرکت در مسیر انقلاب انجام اقدامات گسترده فرهنگی ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی»، امروز در دیدار با معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، اظهارداشت: رسالت سازمان تبلیغات اسلامی رسالت انبیاء است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه رسالت تبلیغات اسلامی  در امر تبیین، تبلیغ و در شکل و شیوه تبلیغ، پاسخ به شبهات از مهم ترین اقدامات تبلیغات اسلامی است، افزود: از این ظرفیت باید در جهت تقویت زیرساخت های فرهنگی، اجتماعی و تبلیغی استفاده شود.

 

وی در ادامه با اشاره به اهیت ضرورت برنامه های فرهنگی و تبلیغی در مناطق محروم، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات فرهنگی در مناطق محروم ضروری است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه زیر ساخت فرهنگی و اجتماعی در استان لرستان ضعیف است، تصریح کرد: توسعه متوازن در همه امور اقتصادی، فرهنگی و سایر امور باید در همه جا دیده و زیرساخت ها تقویت شود.

 

وی بر ضرورت توسعه و گسترش فعالیت های فرهنگی تأکید کرد و ادامه داد: در سایه گسترش و تقویت اقدامات و برنامه های فرهنگی باید جلوی تهاجم فرهنگی دشمنان گرفته شود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان نظام ما را انقلابی دینی عنوان کرد و بیان داشت: اگر این انقلاب از مردم و دین فاصله گیرد از اهداف تعریف شده فاصله گرفته است، برای حرکت انقلابی و انقلابی ماندن باید اقدامات گسترده ای انجام شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تأکید کرد: زمینه برای کارهای تبلیغی و دینی در استان فراهم است و مردم این استان تعصب خاصی به نظام و رهبری دارند و باد زیرساخت های لازم تقویت شود.

کد خبر 1102423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha