برگزاری جشنواره «شهر نور» از سوی مرکز هنر و فرهنگ اسلامی «میلتون کینز»

مرکز هنر و فرهنگ اسلامی «میلتون کینز» بریتانیا با برگزاری جشنواره هنری «شهر نور» شهر را تا روز ۱۰ اکتبر ( یکشنبه ۱۸ مهر) روشن می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « mkfm»، مرکز هنر و فرهنگ اسلامی «میلتون کینز» بریتانیا با برگزاری جشنواره هنری «شهر نور» شهر را تا روز 10 اکتبر ( یکشنبه 18 مهر) روشن می کند.

 

میلتون کینز به خاطر نقش محوری خود در جنگ جهانی دوم به عنوان «شهر کد» شناخته می شود،اما به مدت پنج روز  به «شهر نور» تبدیل می شود.

 

مرکز هنر و فرهنگ اسلامی میلتون کینز با گردهم جمع کردن میراث غنی میلتون کینز در زمینه فناوری و ارتباطات ، جامعه فوق العاده متنوع شهر و پیشینه فرهنگی هنری منحصر به فرد اسلام ، جشنواره شهر نور را ارائه می دهد.

 

«شهر نور» در حقیقت بازتابی از مأموریت مرکز هنر و فرهنگ اسلامی میلتون کینز برای مشارکت های اسلامی در هنر ، ریاضیات و علوم است.

 

موسس مرکز هنر و فرهنگ اسلامی «میلتون کینز» می گوید: جشنواره شهر نور جوامع فوق العاده متنوع میلتون کینز را برای یادگیری ، تعامل و درک یکدیگر متحد می کند.

 

مرکز هنر و فرهنگ اسلامی «میلتون کینز» بر این باور بنا شد که هنر می تواند شکاف ها را از بین ببرد و این جشنواره نمونه درخشانی از آن است.

 

با فعالیت هایی از کارگاه های هنری اسلامی گرفته تا نمایشگاه مشاغل ، از بحث های پیچیده تغییر آب و هوا گرفته تا رژه نور و صدا ، واقعا چیزهایی برای همه در این جشنواره وجود دارد.

کد خبر 1102452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha