خادمیاران رضوی همدل و همراه با مردم برای ارائه خدمات

در این برهه دشوار خادمیاران آستان قدس رضوی شهرستان همدل و همراه با مردم هر چه در توان دارد، برای ارائه خدمت شایسته به کار بسته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ،کانون های خدمت رضوی با تمام توان، امکانات و ظرفیت های خود و با مشارکت خیرین برای خدمت رسانی به مردم کرمانشاه بسیج می‌شوند.

 

خادمیاران رضوی، همه مردم نوع دوست، خیرین و گروه های جهادی با اتحاد و تجمیع خدمت رسانی به بیماران کرونای  و مردم نیازمند با نیابت از امام مهربانی ها گامی موثر در این موقعیت حساس برمی دارند.

 

پیرو فرمایش مقام معظم رهبری و تاکید ایشان مبنی بر تداوم و اوج‌گیری نهضت فراگیر مواسات و احسان عمومی مومنان در بحران گسترش بیماری کرونا و تاکیدهای تولیت آستان قدس رضوی در استان با اولویت قرار دادن جهت‌گیری های عمومی خدمت خادمیاران رضوی نسبت به ارائه خدمات و برنامه‌های گسترده برای کاهش رنج و آلام نیازمندان اقدام شده‌است. 

 

طرح های مختلفی از جمله، طبخ غذای گرم برای نیازمدان ، طرح روضه رضا، نذر شفا، آقا حساب کرد، توزیع لوازم التحریر برای دانش آموزان ، کمک به کادر درمان ، تهیه جهیزیه و برنامه های متنوع دیگری توسط خادمیران رضوی در استان در حال اجرا و انجام است.

 

 صرف مبلغ ۲۵ میلیون تومان برای کمک به خانواده های محروم  در سنقر 
 

 

الله رضا اعظمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: آغاز سال تحصیلی فرصت مناسبی برای دستگیری از دانش آموزان محروم در اختیار خادمیاران رضوی قرار داد که توانستیم با مشارکت خیرین ۲ دستگاه گوشی همراه و ۳۵ بسته لوازم التحریر را به دست دانش آموزان مستعد برسانیم.

 

مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان سنقر کلیایی افزود: خرید جهیزیه شامل لباسشویی، فرش، پشتی همچنین ذبح چهار راس گوسفند و طبخ ۱۳۰ پرس طعام رضوی و توزیع بین محله های محروم از اقدامات کانون خادمیاران رضوی در شهرستان است.

 

وی خاطر نشان کرد:خادمیاران رضوی با توفیقات الهی و عنایت خاصه حضرت رضا(ع) در دهه پایانی ماه صفر اجاره بهای عقب افتاده خانواده محروم را به مدت سه ماه پرداخت کردند.

 

اعظمی تصریح کرد: همه ساله محبان اهل بیت(ع) در مراسمات و بین صفوف عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) شیر نذری توزیع می کنند، خادمیاران رضوی با توجه به شرایط کنونی و شیوع بیماری کرونا بر آن شدند که نذر شیر خشک را جایگزین شیر تازه کنند و  به مدد امام مهربانی ها این طرح مورد استقبال قرار گرفت و هزینه تامین شیر خشک۲۰ نوزاد به مدت دو ماه تامین و امسال برای دومین بار این طرح در شهرستان سنقر کلیایی اجرا شد.

 

وی بااشاره به نحوه شناسایی خانواده ها در توزیع شیر خشک گفت: نوزادان خانواده های تحت پوشش حمایتی کانون و مراکز نیکو کاری سطح شهر توسط خادمیاران شناسایی و حواله شیر خشک به آن ها تحویل شد و خانواده ها می توانند طی ماه محرم و صفر با مراجعه به داروخانه مورد قرار داد سهمیه شیرخشک نوزاد خود را دریافت نمایند.

 

توزیع ۵۰ بسته معیشتی توسط خادمیاران رضوی به مناسبت ایام شهادت امام رضا(ع) در کرمانشاه
 

محسن مرادی گفت: خادمیاران رضوی به مناسبت ایام شهادت امام رضا(ع) ۵۰ بسته معیشتی همراه با ۵۰ بسته لوازم التحریر را تهیه و بین خانواده های مستمند توزیع نمودند.

 

مسئول کانون گروه های جهادی خدمت رضوی کرمانشاه افزود: ۵۰ میلیون تومان جهت تامین لوازم التحریر و بسته های معیشتی در استان هزینه شده است.

 

وی تصریح کرد: ارزش بسته های توزیع شده هر یک به ارزش یک میلیون تومان شامل یک کیسه برنج، مرغ، روغن، رب، لوازم بهداشتی و بسته های لوازم التحریر برای دانش آموزان بود.


مرادی بااشاره به آزادی یک زندانی با وساطت خادمیاران رضوی در ماه صفر اظهار کرد: در ماه صفر با همت خادمیاران امام هشتم(ع) در کرمانشاه، یک مرد زندانی به آغوش خانواده بازگشت.

 

مسئول کانون گروه های جهادی خدمت رضوی کرمانشاه گفت: خادمیاران رضوی پرونده پدر خانواده ای با سه فرزند دختر که به دلیل ورشکستگی در زندان به سر می برد را بررسی کردند و  به نیابت از حضرت رضا(ع) در صدد آزادی آن برآمدند و با کمک ستاد دیه استان بدهی این زندانی را تسویه و تا بعد از ۲ سال و شش ماه این پدر به خانه و خانواده بازگشت.

 

توزیع طعام رضوی در سالروز شهادت امام رضا(ع) در کرمانشاه


سید محمد جعفر امامیان  درادامه گفت: در سالروز شهادت حضرت رضا(ع) به همت خادمیاران رضوی و شعار «همه خادم الرضاییم، نجات انسان رسم مسلمانی» و با مشارکت خیرین ۸ هزار پرس طعام رضوی با رعایت کامل موازین بهداشتی، طبخ می شود و توسط شبکه محله ای و منطقه ای به دست خانواده های نیازمند در سطح استان خواهد رسید.

 

دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه افزود: پیش از این خادمیاران رضوی در سالروز میلاد امام رضا(ع) با طبخ ۱۰ هزار پرس غذا و در روز عید ولایت با ظرفیت ۵۰ هزار پرس، طرح اطعام رضوی را اجرا نموده اند.

 

 

 

کد خبر 1102538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha