رونمایی از کتاب«نشانه های بی نشان» در شهرستان سنقر

در ادامه برنامه های فرهنگی هنری گرامیداشت هفته دفاع مقدس سنقر از کتاب «نشانه های بی نشان» اثر عزت پیشوایی علوی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ، این مراسم که با حضور امام جمعه ، معاونت فرماندار ، ریس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس امور کتابخانه ها و جمعی از روسای ادارات و خانواده های معظم شهدا در محل کتابخانه عمومی شهرستان برگزارشد.

 

براساس این گزارش، حجت‌الاسلام اله رضا اکبری با اشاره به شهدای شاخص شهرستان تاکید کرد:  هویت یک شهر می بایست با شهدای والامقام آن شهر شناخته شود و بر ما تکلیف است با پرداختن به زندگی‌نامه این عزیزان و ثبت سرگذشت چگونگی شهادت شهدا، آنها را هرچه بهتر به نسل جدید معرفی و بشناسانیم.

 

امام جمعه شهرستان سنقر و کلیایی  با تقدیر از نویسنده کتاب«نشانه های بی نشان » افزود: خصوصیات رفتاری و اخلاقی شهدا را باید در قالب‌های مختلف فرهنگی هنری مانند کتاب به نسلهای بعدی انقلاب اسلامی انتقال دهیم واین شیوه می‌تواند در هویت بخشی به جامعه نیز اثرگذار باشد.

 

لازم بذکر است، کتاب نشانه های بی نشان ۱۲۰ صفحه ای که در حوزه دفاع مقدس نگارش شده است به شرح زندگینامه پر فراز و نشیب شهدای شاخص غرب کشور،  سه شهید والا مقام دوران دفاع مقدس به نامهای، شهید خلبان جمال مظفری،شهید ابراهیم صدری و شهید مهران صدری می پردازد.

کد خبر 1102563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha