برگزاری آیین سوگواری در ظهر شهادت امام رضا (ع) به همت کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، آیین عزاداری و سوگواری در ظهر سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) برگزار شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تسلیت ایام حزن و اندوه سالروز شهادت شمس الشموس حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، گفت: این آیین همراه با نماز ظهر و عصر در این کانون فرهنگی و هنری برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: بچه های مسجد در این آیین از نوای نوحه خوانی و مرثیه سرایی، «فرشید میرزایی» از ذاکران اهل بیت (ع) بهره مند شدند.

 

وی بیان کرد: همچنین شب گذشته نیز آیین عزاداری و سوگواری با حضور بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار شد.

 

گواهیان ادامه داد: در این مراسم، فصاحت از کارشناسان مذهبی به سخنرانی پرداخت و عطایی ذاکر اهل بیت (ع) نیز نوحه سرایی کرد.

 

وی عنوان کرد: از دیگر فعالیت های این کانون فرهنگی و هنری در سالروز شهادت امام رضا (ع)، برپایی موکب بود که توسط بچه های مسجد راه اندازی و در آن از شهروندان پذیرایی شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در پایان گفت: این ویژه برنامه ها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی بچه های مسجد به اجرا در آمده است.

کد خبر 1102568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha