سیره زندگی معصومین را در جهت کمک به نیازمندان به‌کار بگیریم

نوروزی‌مهر با بیان اینکه باید سیره زندگی معصومین را در جهت کمک به نیازمندان به‌کار بگیریم گفت: با استفاده از ظرفیت مساجد و با افزایش کمک به نیازمندان، فرهنگ ایثار و همدلی را توسعه و ترویج دهیم.

«مریم نوروزی‌مهر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت امام رضا (ع) اظهار کرد: امام رضا (ع) مانند دیگر معصومین به زیور فضائل اخلاقی و کمالات نفسانی آراسته بود و در این راه، رفتار و گفتار ایشان به عنوان الگوی دیگران قرار داشت.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت رسول (ص) مسجد سیدالشهدا (ع) کوی لور اندیمشک افزود: با توجه به اینکه حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) به نیازمندان توجه ویژه‌ای داشت، به ایشان، امام رئوف نیز می‌گویند.

 

وی با بیان اینکه باید سیره زندگی معصومین را در جهت کمک به نیازمندان به‌کار بگیریم اذعان کرد: در شرایط کرونایی، مردم سخاوت خود را با اقدامات مختلفی از جمله تهیه و توزیع بسته‌های غذایی، معیشتی و بهداشتی نشان دادند.

 

نوروزی‌مهر تصریح کرد: برگزاری رزمایش مواسات و کمک به خانواده‌های کم‌بضاعت نشان می‌دهد که ما ائمه اطهار (ع) را دوست داریم و علاقه‌مند هستیم که ادامه دهنده راه آنها باشیم.

 

وی خاطر نشان کرد: امروزه می‌توانیم با استفاده از ظرفیت مساجد و با افزایش کمک به نیازمندان، فرهنگ ایثار و همدلی را توسعه و ترویج دهیم.

 

کد خبر 1102602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha