تربیت رزمندگان جنگ نرم و اقتصادی لازم است/ لزوم حفظ وحدت

حجت‌الاسلام گرجی گفت: تربیت رزمندگان برای جبهه جنگ نرم و اقتصادی در درون کشور لازم است.

حجت‌الاسلام «مهدی گرجی« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به حجمه دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و شکست در جنگ نظامی اظهارداشت: دشمن دیگر جرات جنگ نظامی با ایران را نداشته ولی ماهیت جنگ و نبرد با دشمن را تغییر داده است.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه دشمنی، استکبار جهانی و اسرائیل علیه نظام جمهوری اسلامی ایران پایان پذیر نیست، تصریح کرد: آنان پس از شکست در جنگ نظامی زمینه های مبارزه را به جنگ نرم و اقتصادی تغییر دادند که تولید سالانه محتواهای غیرفرهنگی علیه نظام و کشورمان و ایجاد انحراف در بین نسل جوان و نوجوان در همین راستا است.

وی ادامه داد: تحریم های اقتصادی و ایجاد اختلال در نظام مالی کشورمان دیگر جبهه دشمن است که برای رسیدن به اهداف خود دنبال و پیگیری می کند و در این مسیر باید برای شکست دشمن توانمند شد.

 

حجت‌الاسلام گرجی با اشاره به ضرورت توانمندسازی و توسعه فعالیت ها در نبرد اقتصادی و فرهنگی گفت: تربیت رزمندگان برای جبهه جنگ نرم و اقتصادی در درون کشور لازم است.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان دو جبهه فرهنگی و اقتصادی با الگوگیری از جنگ نظامی فعالیت کارگشا داشته باشند، افزود: رزمندگان به گونه ای در فعالیت های اقتصادی و فرنگی وارد شوند که دشمن نیز شکست بخورد و دچار آسیب شود.

 

*لزوم حفظ وحدت

 

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در استان اصفهان به حفظ وحدت و تقویت همدلی و دوستی ها در بین همدیگر تاکید کرد و اظهارداشت: حفظ وحدت یکی از دغدغه های جدی جامعه است و فرصت از دشمن برای رسیدن به اهداف گرفته می شود.

وی ادامه داد: همه ملت های جهان برای رسیدن اهداف و برنامه های خود قائل به حفظ وحدت هستند و در ایران هم باید در همه رده ها و گروه ها این وحدت و انسجام حفظ شود.

حجت‌الاسلام گرجی با اشاره به اینکه همدلی و وحدت بین مردم در دوران کرونا روشن بود، خاطرنشان کرد: بسیاری این محبت و لطف خود را به دیگران در شرایط سخت نشان داده اند و به افراد نیازمند و آسیب پذیر کمک کردند.

 

کد خبر 1102658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha