کانون بسیج هنرمندان آران و بیدگل رونق می گیرد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل گفت: با افتتاح ساختمان جدید کانون بسیج هنرمندان شهرستان آران و بیدگل فعالیت این تشکل فرهنگی هنری در شهرستان آران و بیدگل رونق می گیرد

سعید ضابطی در حاشیه افتتاح ساختمان جدید کانون بسیج هنرمندان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: با افتتاح ساختمان جدید کانون بسیج هنرمندان شهرستان آران و بیدگل فعالیت این تشکل فرهنگی هنری در این شهرستان رونق می گیرد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: این ساختمان با پیگیری این اداره و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آران و بیدگل و با همکاری آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) جهت فعالیت های هنرمندان بسیجی شهرستان در اختیار کانون بسیج هنرمندان قرار گرفته است.

 

ضابطی تصریح کرد: اقشار مختلف بسیج، انجمن های ادبی، انجمن های عکس، نمایش، خوشنویسی، گروه های نمایشی، جلسات نقد و بررسی کتاب و سایر تشکل های هنری که به نوعی با بسیج در ارتباط هستند و تمامی اهالی فرهنگ و هنر که به نوعی عضو کانون بسیج هنرمندان هستند و در رشته های مختلف هنری فعالیت می کنند می توانند به منظور برنامه ریزی و نشست های تخصصی از این ظرفیت و فضا بهره مند شوند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل ابراز اميدواری کرد: در اولین نشست با سرگروه های جامعه بسیج هنرمندان در این ساختمان نسبت به سیاستگذاری جدید و راهبردهای عملیاتی مشترک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با کانون بسیج هنرمندان در خصوص چگونگی انجام برنامه های فرهنگی و هنری در این مرکز برنامه ریزی شود.

 

ساختمان جدید کانون بسیج هنرمندان شهرستان آران و بیدگل با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، نماینده امام جمعه، جمعی از هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر در ضلع غربی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) افتتاح شد./

کد خبر 1102666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha