برپایی نخستین موکب هنری در شهرستان آران و بیدگل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از برپایی «موکب شهید آوینی» به عنوان نخستین موکب هنری شهرستان آران و بیدگل در ایام سوگواری دهه پایانی صفر در این شهرستان خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با ایام سوگواری دهه پایانی صفر «موکب شهید آوینی» به عنوان نخستین موکب هنری شهرستان آران و بیدگل در این شهرستان برپا شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: این موکب به همت کانون بسیج هنرمندان شهرستان آران و بیدگل و با همکاری این اداره و مدیریت اجرایی آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) در این حرم مزهر برپا شد.

 

ضابطی افزود: موکب هنری شهید آوینی با مشارکت فعال ۱۰ هنرمند شهرستان آران و بیدگل در رشته‌های هنری صنایع دستی و هنرهای سنتی چرم سازی، شعربافی، کار روی پارچه و فلز و غیره برپا شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل به دیگر فعالیت های کانون بسیج هنرمندان این شهرستان در هفته دفاع مقدس و ایام سوگواری دهه پایانی صفر اشاره کرد و گفت: برنامه شب نشینی شبکه جهانی جام جم و گردهمایی هنرمندان از دیگر برنامه های هنری این کانون بود که با حضور مجری رسانه ملی مسعود روشن پژوه در آستان مقدس هلال بن علی(ع) برگزار شد. 

 

ضابطی افزود: در این برنامه فرهنگی هنری، هنرمندان به مدت دو شب فعالیت های هنری خود را در رشته های مختلف هنری همچون صنایع دستی، خوشنویسی و هنرهای تجسمی برای بینندگان شبکه جهانی جام جم به صورت زنده به نمایش گذاشتند./

کد خبر 1102680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha