با هم افزایی قوای سه گانه امیدواری مردم از رفع بن بست ها بیشتر شده است 

حجت الاسلام حمید بامری گفت: آمار نشان می دهد، امیدواری مردم از رفع بن بست های ساختگی بیشتر شده چرا که هم افزایی و همدلی قوای سه گانه که شرط اساسی در رفع مشکلات مردم می باشد به وجود آمده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۱۶ مهرماه حجت الاسلام «حمید بامری» در خطبه های نماز جمعه عنبرآباد، ضمن توصیه به تقوای الهی، گفت: ان شاءالله از رهگذر کسب تقوا در همه شئون زندگی به حسن عاقبت نائل شویم.


امام جمعه عنبرآباد افزود: غیرت، حسن معاشرت و گشاده دستی از خصوصیات یک مرد بعنوان سرپرست خانواده بشمار می رود و طبق روایتی برای بخیل دوست و یاوری نیست و همیشه تنها است.


وی تاکید کرد: گره گشایی اهل انفاق و بخشش، موجب رحمت خدا و نورانیت خواهد شد و امروز که بسیاری از دانش آموزان بی بضاعت منتظر سخاوت اهل انفاق هستند جا دارد کمک شوند.


حجت الاسلام بامری ابراز کرد: ماه ربیع الاول ماه نور و برکت است و مناسبت های شاد و نورانی در آن قرار دارد که تبریک عرض میکنم.


خطیب جمعه عنبرآباد اظهار کرد: در بیانات اخیر مقام معظم رهبری بحث امنیت مهمترین آن بود که این امنیت درون زا، مبتنی بر عقلانیت انقلابی و متکی بر درون است و کشور ما هیچگاه آن را از دیگری عاریه نگرفته است و این ارزش دارد.


وی تصریح کرد: امنیت برای ما یک موضوع مهم است گرچه گاهی لرزشی هم ایجاد شود اما این امنیت قابل الگو برای دیگر کشورها است.


حجت الاسلام بامری اضافه کرد: کشورهای اروپایی امنیت شان عاریه ای است و دیگر تکلیف امثال آذربایجان مشخص است و توصیه می‌شود آنها احساسات خود را کنترل کنند و هوا برشان ندارد و پای خود را اندازه گلیم خود دراز کنند.


امام جمعه عنبرآباد خاطرنشان کرد: آمار نشان می دهد، امیدواری مردم از رفع بن بست های ساختگی بیشتر شده و این هم افزایی و هم دلی قوای سه گانه که شرط اساسی در رفع مشکلات مردم است به وجود آمده است.


وی با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهوری، بیان کرد: سفرهای امیدآفرین به استان های کشور توسط روسای قوای سه گانه خصوصا حضور در متن جامعه و حاشیه شهرها که هشت سال به فراموشی سپرده شده بود قابل تقدیر است و باید دولت از فرصت های طلایی در راستای تغییر امور خصوصا در اقتصاد استفاده کند.


حجت الاسلام بامری افزود: برای التهاب کاذب در بازار دست هایی پشت پرده است که باید از مسببان این اوضاع سوال شود.


خطیب جمعه عنبرآباد اظهار کرد: اعتراف ظریف در قضیه شکست قصه برجام که بیش از هفت سال حتی آب خوردن مردم را به یک درخت بی ریشه ای گره زدند آن برنامه ای که خود آنها حتی مطالعه نکردند چقدر تلخ و ناخوشایند است.


وی تاکید کرد: انتخاب مدیران کارآمد در حلقه های میانی مدیران، باید از سوی دولت به دقت مورد توجه دولت قرار گیرد و افرادی جهادی، جوان و کارآمد انتخاب شوند چرا که این امر یک ضرورت است.


حجت الاسلام بامری در خاتمه با اشاره به پایان ماه صفر و عزاداری ها، عنوان کرد: تشکر می کنم از عموم مردم، تشکل ها، گروه های فعال فرهنگی، تبلیغی جهادی در جهت اقامه عزای این دوماه که خیلی عالی در شهرستان برگزار شد و آرزوی موفقیت در همه عرصه ها برای ایشان  دارم.

کد خبر 1102686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha