توزیع ۱۲۰ پرس غذای گرم به همت  بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی بهشهر

حیدری رستمی گفت: ۱۲۰ پرس غذای گرم به مناسبت ایام پایانی ماه صفر در بین نیازمندان توزیع شد تا نیازی از نیازمندان در این ایام برطرف شود.

«مرصاد حیدری رستمی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: احسان و نوع‌دوستی همواره در میان جامعه بشری امری پسندیده است و از شخص نیکوکار به عنوان انسان وارسته و با فضیلت نام برده شده است و لذا باید در این بخش با فرهنگ سازی تلاش بیشتری برای دستگیری از نیازمندان انجام شود.

 

مسئول بسیج دانشجویی فضیلت دانشگاه آزاد اسلامی بهشهر افزود: آیات فراوان دیگری از قرآن درباره لزوم کمک‌رسانی به دیگران و ثواب این عمل وجود دارد و دستگیری از نیازمندان از تاکیدات دین ماست که نباید فراموش شود و بر زمین بماند.

 

وی خاطر نشان کرد: جهت دهی کمک ها با هدف دستگیری از نیازمندان واقعی از برنامه های مهمی است که اجرایی می شود و تلاش دارم تا در طول سال و در متاسبت های مختلف با توزیع غذای گرم و بسته های معیشتی از نیازمندان واقعی دستگیری شود.

 

حیدری رستمی گفت: 120 پرس غذای گرم به مناسبت ایام پایانی ماه صفر در بین نیازمندان توزیع شد تا نیازی از نیازمندان در این ایام برطرف شود.

 

مسئول بسیج دانشجویی فضیلت دانشگاه آزاد اسلامی بهشهر افزود: توزیع غذای گرم به نیازمندان با رعایت پروتکل های بهداشتی و در راستای رزمایش کمک مومنانه اجرایی شد و همچنان که می دانیم فلسفه این رزمایش لبیک به ولی امر مسلمین است که باید با استفاده از ظرفیت نیروهای داوطلب، مخلص و جوانان مومن و انقلابی استفاده شود و این مهم در دانشگاه آزاد اسلامی بهشهر اجرایی شد.

 

وی یادآور شد: با توجه به روزهای پایانی ماه صفر و تلاش مردم بر اطعام دهی در این ایام ، با ساماندهی انجام شده به همت خیران 120 پرس غذای گرم به همت بسیج دانشجویی فضیلت دانشگاه آزاد اسلامی بهشهر طبخ و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بین نیازمندان و خانواده‌های تحت حمایت  توزیع ‌شد.

کد خبر 1102725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha