مدال آوری ورزشکاران کشورمان قلب رهبر معظم انقلاب را شاد کرد

حجت الاسلام میرزایی گفت: مدال آوری ورزشکاران کشورمان قلب رهبر معظم انقلاب را شاد کرد و ملت و کشور ما به جوانانی که رسالتشان علاوه بر توانمندی و توانایی در زمینه ورزشی اخلاقیات اسلامی را هم به دنیا مخابره می کنند. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گالیکش، حجت الاسلام «سیدرسول میرزایی» ظهر امروز (جمعه ١۶ مهر) در خطبه های نمازجمعه گالیکش گفت: کسی که خودش را بشناسد، منجر می شود به اینکه خدای خودش را بشناسد و وقتی که خدای خودش را شناخت آن وقت است که به خدا ایمان می آورد، ایمان به خدایی که درست و دقیق آن را شناخته ایم.

 

امام جمعه موقت گالیکش افزود: یکی از افتخارات شیعه و مولا امیرالمومنین (ع) این است که در بستر پیامبر خوابید، که مصداق معامله جان برای بدست آوردن رضای خدا بود.

 

وی خاطرنشان کرد: مدال آوری ورزشکاران کشورمان قلب رهبر معظم انقلاب را شاد کرد و ملت و کشور ما به جوانانی که رسالتشان علاوه بر توانمندی و توانایی در زمینه ورزشی اخلاقیات اسلامی را هم به دنیا مخابره می کنند.

 

حجت الاسلام میرزایی با اشاره به هفته نیروی انتظامی، ادامه داد: نیروهای مسلح و سبزپوشان سپاه اسلام و نیروهای ارتش که هوشمندانه صدای دشمن را در نطفه خفه می کنند و اجازه نمی دهند کشوری که ابر قدرت منطقه است توسط چند تا سیاستمدار بی سیاست منطقه که وجودشان را مدیون جمهوری اسلامی هستند مورد بی مهری قرار بگیرد، چرا که امنیت آنها به امنیت جمهوری اسلامی گره خورده و قطعا پشیمان خواهند شد.

کد خبر 1102769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha