نماز جمعه حلقه اتصال بین مسئولان و مردم است

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه اقامه نماز جمعه، مورد تاکید خدای بزرگ قرار گرفته است گفت: نماز جمعه به عنوان حلقه اتصال بین مسئولان و مردم به شمار می‌رود که هم مشکلات مردم و هم خدمات نظام در آن بیان می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» امروز (جمعه ۱۶ مهر) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اندیمشک، با اشاره به اینکه خداوند سبحان دارای صفات حسنه بی‌شماری است اظهار کرد: ما باید تلاش کنیم تا این خصوصیات را داشته باشیم و به حقیقت ایمان دست یابیم.

 

امام جمعه اندیمشک با بیان اینکه خداوند متعال ستارالعیوب است افزود: همانطور که امام رضا (ع) فرمود، اگر کسی می‌خواهد به ایمان واقعی برسد، راه آن کتمان عیوب مردم است.

 

وی اذعان کرد: ضرورت دارد افرادی که تاکنون واکسن نزده‌اند، جهت تزریق واکسن کرونا اقدام کنند و نسبت به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی نیز توجه ویژه‌ای داشته باشند.

 

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه اقامه نماز جمعه، مورد تاکید خدای بزرگ قرار گرفته است تصریح کرد: قرآن کریم سوره‌ای به نام جمعه دارد که در این سوره، مومنان را به حضور در نماز جمعه توصیه کرده است.

 

وی به سخنان و فرمایشات اهل بیت (ع) در خصوص اهمیت نماز جمعه پرداخت و عنوان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، مصلی نماز جمعه محل وحدت، جمع و نزدیکی دلها است و نباید اجازه دهیم مظهر اختلاف شود.

 

امام جمعه اندیمشک با بیان اينکه مصلی نماز جمعه، خانه مومنان است که آنها را به همدیگر نزدیک‌تر می‌کند بیان کرد: نماز جمعه به عنوان حلقه اتصال بین مسئولان و مردم به شمار می‌رود که هم مشکلات مردم و هم خدمات نظام در آن بیان می‌شود.

 

وی به دیگر تاثیرات و اهمیت نماز جمعه اشاره کرد و ادامه داد: برپایی و حضور در نماز جمعه، اتحاد و انسجام مردم و مسئولان را افزایش می‌دهد.

 

حجت‌الاسلام موسوی در پایان، به تشریح و بیان مطالبی در خصوص هفته نیروی انتظامی و هفته وقف پرداخت.

 

کد خبر 1102770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha