حمله نظامیان آل‌خلیفه به مخالفان عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها

نظامیان آل‌خلیفه با استفاده از بمب‌های صوتی، به سمت تظاهرات‌کنندگان مخالف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی حمله‌ کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکوثر، مردم بحرین امروز جمعه در مخالفت با عادی سازی روابط آل خلیفه با رژیم صهیونیستی  دست به برگزاری تظاهرات گسترده زدند. 

 

بر اساس این گزارش، شرکت کنندگان در این تظاهرات با سر دادن شعارهایی علیه آل خلیفه و رژیم صهیونیستی، لغو توافقنامه عادی سازی روابط با تل آویو و نیز بسته شدن سفارت تل آویو در منامه را خواستار شدند. 

 

شرکت کنندگان تاکید بر مخالفت خود با عادی سازی  با رژیم صهیونیستی تاکید و آن را بزرگترین خیانت به منافع کشورهای عربی و اسلامی برشمردند.

 

این اعتراضات گسترده که در مناطق مختلف بحرین از جمله منامه برگزار شد، با حملات نظامیان آل خلیفه به خشونت و درگیری کشیده شده است. نیروهای امنیتی بحرین با شلیک گاز اشک آور و سلاح های ساچمه ای به تظاهرات کنندگان حمله کرده و دهها خودرو ارسال و برای جلوگیری از تظاهرات و تعقیب تظاهرکنندگان، شمار زیادی نیروی پیاده به منطقه اعزام کردند.

 

منابع محلی بحرین می‌گویند که «علی مهنا» یکی از بازداشتی ها امروز است که به دلیل مخالفت با عادی سازی روباط با رژیم صهیونیستی در «راس رمان» بازداشت و به مرکز پلیس منتقل شد.

کد خبر 1102835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha