تولیدات هنری بچه‌های مسجد نیازمند حمایت جدی است

یک بازیگر با بیان اینکه در صورت حمایت‌های لازم از جشنواره‌های مسجدی شاهد تولید آثار فاخر هنری خواهیم بود، گفت: جشنواره‌های هنری ستاد فهما بویژه جشنواره طنین هر سال با پیشرفت‌های خوبی همراه است.

«فرهاد قائمیان» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان بر لزوم حمایت های لازم از بچه های هنرمند مسجدی که در جشنواره های فرهنگی هنری شرکت می کنند، تاکید و اظهار کرد: با برگزاری جشنواره های مختلف فرهنگی، هنری و فیلمسازی می توانیم نیروهای مستعد و توانمند را شناسایی کنیم.

 

این بازیگر سینما و تلویزیون بر لزوم حمایت از آثار و تولیدات هنری بچه های مسجد از لحاظ اقتصادی تاکید و تصریح کرد: در صورت حمایت های لازم از جشنواره های بچه های مسجد آنها می توانند در عرصه بین الملی نیز ورود یابند و رقابت کنند.

 

وی با تاکید بر برگزاری دوره های آموزشی برای بچه های مسجد به منظور کسب آمادگی لازم برای شرکت در جشنواره های مختلف از جمله طنین مسجد، افزود: تربیت جوانان فیلمساز که به صورت فاخر آثار و تولیدات مذهبی دارند، از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

داور جشنواره های هنری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور بیان کرد: جشنواره های هنری ستاد فهما هر سال نسبت به سال های قبل پیشرفت های قابل توجهی داشته است. هر جشنواره ای از همان ابتدا نمی تواند با قوت شروع شود و آزمون و خطا در هر جشنواره ای طبیعی است.

 

قائمیان تصریح کرد: با همفکری و هم اندیشی با یکدیگر می توانیم جشنواره های بزرگی را برگزار کنیم تا عرصه ای برای تولیدات فیلمسازان جوان فراهم شود و لازم است که مسئولان ذیربط این جشنواره شبکه ای را فراهم کنند که از شهرها و روستاهای مختلف در این شبکه حضور بیابند.

 

این بازیگر سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: پایه گذاری و برنامه ریزی فعالیت های فرهنگی هنری در مساجد برای نوجوانان و جوانان در خلق آثار ماندگار و ارزشی و اثرگذار تاثیری شگرف دارد.

 

کد خبر 1102859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha