برپایی موکب «حضرت الزهرا (س)» کانون «دوستان آسمانی» در پیاده روی «حرم تا حرم»

گواهیان گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با برپایی موکب در مسیر پیاده روی «حرم تا حرم» به پذیرایی از شهروندان جهرمی پرداختند.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: موکب «حضرت زهرا (س)» به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در مناسبت های مختلف مذهبی برپا و به شهروندان ارائه خدمت می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: با توجه به برگزاری همایش پیاده روی «حرم تا حرم» در شهرستان جهرم، این موکب نیز توسط بچه های مسجد برپا و به پذیرایی از شهروندان شرکت کننده در این همایش پرداخت.

 

وی بیان کرد: پذیرایی از شهروندان در این موکب با توزیع ساندویچ، شربت، آب معدنی، کیک و... انجام شد که در این برنامه حدود یک صد نفر از بچه های مسجد حضور داشتند.

 

گواهیان عنوان کرد: این موکب در مسیر پیاده روی «حرم تا حرم» و خیابان همجوار کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برپا شده بود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در پایان با قدردانی از بچه های مسجد برای راه اندازی موکب «حضرت زهرا (س)»، اظهار کرد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این موکب به خوبی توسط بچه های مسجد انجام شد.

 

به گزارش شبستان، در پیاده روی «حرم تا حرم» که هر سال و به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) در شهرستان جهرم برگزار می شود، شهروندان مسیر امامزاده «حسین (ع)» این شهر تا آستان مطهر امامزاده «فضل بن موسی (ع)» را پیاده روی می کنند.

 

در این آیین که امسال برای دهمین سال متوالی در شهرستان جهرم برگزار شد، حدود ۴۰ هزار شهروند حضور داشتند و مسیر هفت کیلومتری حرم تا حرم را طی طریق کردند.

 

کد خبر 1102877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha