ضرورت تحکیم همبستگی بین مردم و نیروی انتظامی

زارع اخلاق‌گرایی و مردم‌باوری را دو مقوله مهم در نیروی انتظامی دانست و بر ضرورت تحکیم همبستگی و پیوستگی بین مردم و نیروی انتظامی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی مراسم بزرگداشت این روز با شعار«پلیس هوشمند، امنیت پایدار» امروز(شنبه،۱۷ مهر) در سالن شهدای ناجا رشت برگزار شد.

 

«ارسلان زارع» در این مراسم با بیان اینکه نیروی انتظامی حافظان امنیت در جامعه هستند، نقش نیروی انتظامی در تأمین امنیت و اقتدار کشور را مورد اشاره قرار داد و گفت: امروز نگاه مردم به نیروی انتظامی نگاهی مثبت و سازنده و حاصل اعتماد آنها نسبت به ایثارگران عرصه تأمین امنیت است.

 

استاندار گیلان با تاکید بر جلب مشارکت مردم با تحکیم همبستگی بین آنان و نیروی انتظامی تصریح کرد: ایجاد نظم در جامعه از مهمترین وظایف ناجا است و دقت در گفتار و رفتار توسط پلیس، افزایش رضایتمندی جامعه را به همراه دارد.

 

وی با اشاره به تلاش نیروی انتظامی در تأمین امنیت مرزها و توسعه همه جانبه کشور افزود: نیروی انتظامی در تحقق شعار سال و فرمایشات رهبر معظم انقلاب همراه فعالان بخش خصوصی و تولیدکنندگان بوده و از آنان حمایت می‌کند.

 

زارع تاکید کرد: برقراری امنیت لازم توسط ناجا به توسعه سرمایه گذاری و رشد صنعت کمک می‌کند.

 

وی اخلاق‌گرایی و مردم‌باوری را دو مقوله مهم در نیروی انتظامی دانست و با تاکید بر ضرورت تحکیم همبستگی و پیوستگی بین مردم و نیروی انتظامی خواستار تداوم گسترش و تقویت پلیس تخصصی در استان شد.

 

استاندار گیلان همچنین به نقش آفرینی نیروی انتظامی در اجرای تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا اشاره و از همکاری آنان در اجرای تصمیمات ستاد مقابله با کرونا و اجرای طرح محدودیت هوشمند تقدیر کرد.

 

در پایان این مراسم از تعدادی خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان نیروی انتظامی استان تقدیر شد.

 

گفتنی است، به دلیل بارش باران صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی لغو و همایشی با همین عنوان در سالن شهدای ناجای رشت برگزار شد.

 

 

کد خبر 1102901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha