ارائه دهها هزار خدمت توسط پلیس در یک سال اخیر/ بیماران صعب العلاج توسط ناجا از مناطق اشرار خیز منتقل و درمان شدند

سردار ناظری با اشاره به اینکه پلیس در کنار وظیفه ذاتی خود برای تامین نظم و امنیت؛ یک سازمان خدمت رسان هم هست؛ به گوشه ای از این خدمات اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، شنبه(۱۷ مهر) در نشست خبری به مناسبت هفته ناجا با اشاره به شعار امسال هفته ناجا "پلیس هوشمند، امنیت پایدار" امنیت پایدار و امنیت دیرپا و خلل ناپذیری که مردم سالها از آن استفاده کنند و امنیتی که برگرفته از مکتب حاج قاسم باشد؛ تاکید کرد: ما به دنبال پیشگیری از بروز ناامنی هستیم.

 

 

 

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان با بیان اینکه ناجا یک سازمان خدمت رسان هم هست و پلیس هوشمند امروز با اپلیکیشن پلیس من، دسترسی مردم را برای خدمت گرفتن از ناجا آسان کرده؛ به برنامه های هفته ناجا اشاره و بیان کرد: در حوزه ترافیک چند برنامه مهم با هدف ارتقای فرهنگ ترافیک داریم.

 

 



وی تجلیل از بانوان فرهنگ یار ترافیک، رزمایش شهری موتورسواران قانوان مدار، نشست های علمی تخصصی، دیدار با نخبگان، دیدار با ایتام، تجلیل از شهدای امنیت، سران طوایف، پخش مستقیم دعای ندبه از جوار مزار شهید سلیمانی، افتتاحیه طرح های عمرانی و... را بخشی از برنامه های هفته ناجا عنوان کرد.

 



سردار ناظری گزارش داد: ارائه ۳ میلیون و ۲۶۰ هزار خدمت توسط پلیس راهنمایی و رانندگی، ۳۰ هزار خدمت در پلیس گذرنامه،  ۳۵ هزار خدمت در وظیفه عمومی، ۱۰ هزار و ۴۰۰ مشاوره در کلانتری ها و مراکز مشاوره ناجا که بیش از ۷۰ درصد پرونده ها منجر به صلح و سازش شده، ارائه ۱۲ هزار خدمت در پلیس اماکن، اجرای ۸ مرحله رزمایش همدلی و کمک مومنانه با ۱۴۰ میلیارد ریال با همکاری سازمان ها و نهادها انجام شده است.

 

 

 



وی اظهار کرد: تشکیل ۲۷۸ هزار پرونده قضایی در استان و ۷۲ هزار ابلاغ قضایی، انتقال بیماران صعب العلاج از مناطق اشرارخیز به مهمانسرای ناجا در استان و پیگیری روند درمان آنان در کرمان و بععضاً در تهران از دیگر اقدامات است.

 

 

 



فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان ادامه داد: کشفیات در بخش های مختلف با بیش از ۱۷۶ تن در یکسال اخیر ۴۶ درصد رشد داشته که رتبه اول کشفیات را در دومین سال متوالی کسب و ۱۶۶ باند را متلاشی کردیم و بیش از ۶۷ درصد کشفیات کالای قاچاق با بیش از ۳۴۹ میلیارد تومان ارزش ریالی داشتیم.

 

 




وی از افزایش ۲۱ درصدی کشفیات سلاح و مهمات، توقیف قریب ۳ هزار و ۸۱ خودرو مخلّ نظم و آرامش عمومی، افزایش کشف جرایم خشن، شناسایی و انهدام باندهای سایبری که ۲۸۵ میلیارد ریال گردش مالی کلاهبرداران بوده هم خبر داد و گفت: در حوزه ترافیک و تصادف روند کاهشی را برای ششمین سال متوالی حفظ کردیم که کاهش متوفیان و کاهش مجروحیت ها را به دنبال داشت.

 

 




سردار ناظری با بیان اینکه تعداد فوتی های پلیس که جان خود را فدای سلامت مردم کردند با شهدای مدافع سلامت یکی است؛ اظهار کرد: دو هزار و ۱۰۰ کیلومتر مرز مشترک با استان های همجوار داریم که هزار و ۶۰۰ کیلومتر آن با استان های مرزی است و باید تامین امنیت کنیم.

 

کد خبر 1102918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha