اجرای طرح « لالایی شهدایی» ویژه نونهالان توسط کانون مسجد مهدیه اشکذر

دهقانی اشکذری با اشاره به برنامه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: طرح « لالایی شهدایی» ویژه نونهالان توسط کانون مسجد مهدیه اشکذر برگزار می شود.

جمال دهقانی اشکذری مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد مهدیه اشکذر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد با اشاره به اجرای طرح« لالایی شهدایی» گفت: این طرح ویژه نونهالان کانون و مسجد برگزار می شود.

وی افزود: این طرح با هدف معرفی شهدای اشکذر به نونهالان مساجد برگزار می شود که به صورت هفتگی نونهالان مسجد با حضور در محل زندگی خانواده شهدا و دیدار با خانواده آنها در خصوص ویژگی های شخصیتی شهدا و همچنین معرفی شهدا اجرا می شود.

مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد مهدیه اشکذر گفت: در این دوره نونهالان با پدر شهید علی محمد دهقان در محله شهدای اشکذر دیدار کردند.

دهقانی اشکذری بیان کرد: ترویج سبک و سیره شهدا و خانواده های معظم شهدا به عنوان یکی از اهداف ما در اجرای برنامه های کانون فرهنگی هنری مسجد است.

وی افزود: در این قالب برنامه های مختلفی از جمله برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهدا، مسابقات کتابخوانی سبک زندگی شهدا اجرا می شود که امیدواریم بتوانیم در این مسیر گام های موثری برداریم.

 

کد خبر 1103032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha