برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی خرما در شیراز

موسوی گفت: چهارمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی خرما با شعار«تولید، اشتغال و صادرات پایدار با توسعه بین حلقه های زنجیره ارزش و کشاورزی قراردادی» در شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمود موسوی»، امروز (شنبه 17 مهر) با اشاره به برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی خرما در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه از 5 تا 8 آبان از ساعت 16 تا 21 و 30 دقیقه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی فارس با مشارکت اشخاص حقیقی و حقوقی استان های کشور و کشورهای خارجی برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس ادامه داد: در این نمایشگاه با هدف تولید، فرآوری و بسته بندی محصول خرما  و حمایت از صنایع داخلی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: ایران یکی از کشورهای برتر در تولید خرما در جهان است و چهارمین نمایشگاه بین المللی خرما با شعار«تولید، اشتغال و صادرات پایدار با توسعه بین حلقه های زنجیره ارزش و کشاورزی قراردادی» در شیراز برگزار خواهد شد.

موسوی تاکید کرد: نمایشگاه ها یکی از ساز و کارهای اصلی برای سیاست گزاران کشورهای مختلف برای تسهیل در فرآیند توسعه پایدار و کسب مزیت رقابتی هستند و دستاوردهای نهایی یک صنعت را به نمایش درآورده و به اقتصاد صنعت رونق و تحرک می بخشند.

وی اعلام کرد: وبینار، سمینار و نشست های تخصصی با حضور رایزنان تجاری و تاجرانی از کشورهای بازار هدف صادراتی از برنامه های جنبی چهارمین نمایشگاه بین المللی خرما است.

کد خبر 1103037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha