برترین های جشنواره مالک اشتر خوسف تقدیر شدند

طی مراسمی با حضور فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی، در سومین جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت سپاه خوسف و یادبود «شهید محمد قهرمان» ۲۱ نفر از برترین فرماندهان و فعالان حلقه های صالحین این شهرستان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف،  سردار «محمدعلی قاسمی» امروز (17 مهر) در جشنواره مالک اشتر شهرستان خوسف، اظهار کرد: جشنواره مالک اشتر هر ساله به صورت شهرستانی با اهداف مشخصی در راستای بررسی نتایج عملکرد فرماندهان بسیج و تقدیر از آنها برگزار می شود.

 

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه فضلیت های انسانی بسیجیان ارزشمند است، افزود: موضوع جشنواره مالک اشتر فضلیت ها و کرامت انسان ها و توجه به خدمات انسان هایی است که بیش از دیگران به صورت جهادی خدمت کردند.

 

قاسمی با بیان اینکه در مجموعه بسیج و سپاه، سرمایه اصلی؛ نیروی انسانی انقلابی و ولایی و انسان های خالص و مخلص است، ادامه داد: در این مجموعه به نیروهای انسانی توجه خاصی می شود، کسانی که در خدمت به ارزش ها بیشتر تلاش کنند به عنوان الگو همانند سردار سلیمانی انتخاب می شوند.

 

وی تصریح کرد: تمام اقدامات بسیجیان باید رنگ و صبغه خدایی داشته باشد، جوان های علاقه مند فی سبیل الله در حال کار هستند و هیچ حقوق و مزایایی به آنها پرداخت نمی شود، این نیروها با اراده قوی در حال خدمت رسانی هستند که جای قدر دانی دارد.

 

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی تحول آفرینی و حرکت انقلابی را از اهداف جشنواره مالک اشتر عنوان کرد و گفت: دنبال کردن اهداف بلند پروازانه و جسورانه از دیگر اهداف این جشنواره است چراکه یکی از انتظار بسیج و سپاه آماده بودن برای حوادث بزرگ جهان است.

 

سردار قاسمی تفکر راهبردی، مهارت آموزی، یادگیری، شکار فرصت ها، خودسازی مستمر و قبول داوطلبانه مسئولیت ها را از دیگر اهداف جشنواره مالک اشتر دانست و گفت: بسیج و سپاه صد در صد عقیدتی و سیاسی است و این دو باید در کنار هم کامل می شوند.

 

وی گفت: در جشنواره مالک اشتر مدیران و فرماندهان برتر بسیج و سپاه معرفی می شوند.

 

گفتنی است ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خوسف رتبه پنجم در ارزیابی های جشنواره مالک اشتر در سطح استان و نمره 85 را در ارزیابی سال 99 کسب کرده است و دارای سه رده عالی، 13 رده خیلی خوب و هشت رده خوب است.

 

در سومین جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت سپاه خوسف و یادبود «شهید محمد قهرمان» 21 نفر از برترین فرماندهان و فعالان حلقه های صالحین این شهرستان تجلیل شدند.

کد خبر 1103066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha