همایش بزرگ ائمه جمعه و جماعت همزمان با هفته وحدت در کردستان برگزار می شود

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: همایش بزرگ ائمه جمعه و جماعت همزمان با هفته وحدت در کردستان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت الاسلام سعید عسکری مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در جلسه هماهنگی برگزاری ویژه برنامه های هفته وحدت در سنندج، اظهار کرد: در ماه ربیع الاول هستیم ماهی که ماه مولود نام گذاری شده و برای امت اسلامی بسیار عزیز و فرخنده است.

 


مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور تصریح کرد: از پیامبر مکرم اسلام نقل است که فرمودند«از حاکمان الهی اطاعت کنید و گوش به فرمان باشید، زیرا اطاعت از رهبری مایه وحدت امت اسلامی است.»

 


حجت‌الاسلام عسکری خاطرنشان کرد: حفظ همه دستاوردها برای رسیدن به جامعه آرمانی و مدینه فاضله وحدت همه اقشار خصوصا وحدت پیروان مذاهب مختلف را می طلبد.

 


وی با بیان اینکه ثمرات این وحدت را امروز به خوبی شاهد هستیم، گفت: اگر در یک گوشه ایران اسلامی و یا جهان اسلام و دنیا صحبتی بشود که بوی تفرقه از آن بلند شود مقابله می شود.

 


مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور خاطرنشان کرد: امام امت و رهبر معظم انقلاب همواره بر وحدت تاکید فرموده و لازمه پیشرفت و رسیدن به پله های رشد را توجه به وحدت عنوان فرموده اند.

 


عسکری به شاخص ترین برنامه های مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در هفته وحدت گریزی زد و عنوان کرد: همایش و نشست بزرگ علما و روحانیون اهل سنت و تشیع، حضور نماینده ولی فقیه در هشت شهرستان که مرکز بزرگ اسلامی در آنها وجود دارد در صورت مساعد بودن شرایط کرونایی برگزار می شود.

 


وی تصریح کرد: در صدا و سیما و شبکه های مجازی در قالب برگزاری مسابقات مختلف قرآنی و غیره که تجربه بسیار قابل قبول آن را در ایام ماه رمضان و غیره داشتیم در دستور کار مرکز بزرگ اسلامی همزمان با هفته وحدت در دستور کار قرار گرفته است.

 


وی از وحدت به عنوان برنده ترین و بزرگترین سلاح مسلمانان در برابر دشمنان دین اسلام نام برد و افزود: دشمنان از اتحاد و همبستگی مسلمانان می ترسند و برای ایجاد تفرقه در بین جوامع اسلامی دست به هر توطئه ای می زنند.

کد خبر 1103083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha