پلیس‌های افتخاری کردستان تجلیل شدند

معاون اجتماعی استان کردستان با اشاره به برنامه‌های هفته ناجا در استان گفت: پلیس‌های افتخاری استان کردستان تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، امیر هوشنگ‌حیدریان معاون اجتماعی استان کردستان در جمع اصحاب رسانه استان با تبریک ماه ربیع الاول و هفته ناجا اظهار کرد: از ۱۷ تا ۲۳ مهرماه با عنوان هفته نیروی انتظامی در تقویم ملی نامگذاری شده و این هفته فرصت ارزشمندی برای بیان عملکرد و فعالیت‌های ناجا در استان است.

 

وی با بیان اینکه اقدامات نیروی انتظامی باید بیش از پیش به اطلاع مردم برسد، افزود: اصحاب رسانه در این راستا نیروی انتظامی را یاری کنند.

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان شعار امسال هفته ناجا را « پلیس هوشمند امنیت پایدار» عنوان کرد و یادآور شد: طی این هفته براساس روزشمار اعلامی برنامه‌های مختلفی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

سرهنگ حیدریان با اشاره به اقدامات انجام شده از نقاط صفر مرزی تا مرکز شهرهای استان اضافه کرد: امروز به عنوان نخستین روز هفته ناجا مراسم صبحپگاه مشترک با حضور مسئولان استانی برگزار شد که در این مراسم خانواده معظم شهدا و پلیس‌های افتخاری استان تجلیل شدند.

 

وی انجام ویزیت رایگان، ارائه خدمات یاری در نقاط مرزی، غبارروبی مزار شهدا و اجرای برنامه‌های مختلف در رسانه ملی و رادیو را از برنامه‌های استان دانست و گفت: در هفته ناجا علاوه بر برنامه‌‌های یاد شده، رزمایش موتور سیکلت، مسابقه دوچرخه سواری و همیاران پلیس و‌ همچنین ملاقات حضوری و تلفنی با مردم نیز انجام می‌شود.

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان تجلیل از کلانتران نمونه به‌ صورت ویدیویی کنفراس و نشست مشترک فرمانده انتظامی کشور و وزیر کشور  به صورت وبینار را از دیگر برنامه‌های مهم این هفته در سطح استان اعلام کرد.

 

کد خبر 1103119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha