شرکت گاز ایلام برای پایداری گاز در فصل سرما آمادگی دارد

مدیرعامل شرکت گاز ایلام از آمادگی این شرکت برای پایداری گاز در فصل سرما در این استان خبرداد و گفت: رسالت این شرکت توزیع پایدار و ایمن گاز برای جلوگیری از افت فشار در فصل سرد سال است.

«عباس شمس‌اللهی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: رسالت اصلی شرکت ملی گاز توزیع پایدار و ایمن گاز بمنظور جلوگیری از افت فشار گاز در زمان اوج مصرف و آمادگی مواجهه با هرگونه بحران در فصل سرد سال است.

 

مدیرعامل شرکت گاز ایلام افزود: هرساله شرکت گاز به منظور ارائه خدمات مطلوب به مشترکان و جلوگیری از افت فشار و توزیع عادلانه گاز، اقدامات مهم و اساسی در دستور کار قرار می‌دهد که خروجی آن تامین گاز پایدار برای همه مشترکان بوده است.

 

وی اطلاع رسانی به مشترکان و ارتقای سطح کیفی تبلیغات در راستای مدیریت بهینه مصرف در بخش خانگی را یکی از ابزار‌های جلوگیری از مصرف بی‌رویه گاز دانست و اظهار داشت: از سازمان‌های تبلیغی و آموزشی نظیر صدا و سیما، آموزش و پرورش و رسانه‌های مکتوب و مجازی انتظار می‌رود با ورود به این عرصه، شرکت گاز را در راستای نهادینه کردن فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی یاری کنند.

 

وی ادامه داد: تشکیل تیم‌های گشت و پایش مصرف گاز سازمان‌ها و ادارات استان توسط واحد‌های بسیج و حراست شرکت، تداوم و تسریع در اجرای طرح بهینه سازی موتورخانه واحد‌های مسکونی و تجاری و اداری، صحت سنجی و استانداردسازی سامانه‌های گرمایشی مدارس و اجرای مصوبه هیات وزیران در خصوص رعایت الگوی مصرف برای ادارات و سازمان‌ها از برنامه‌های مهم کنترلی این شرکت در فصل سرد سال است.

 

شمس اللهی همچنین از شناسایی صنایع برای استفاده از سوخت دوم در مواقع بحران خبر داد و یادآور شد: به همه واحد‌های صنعتی و نیمه صنعتی ابلاغ می‌شود که برای مواقع ضروری و بحران سوخت دوم ذخیره سازی کنند تا در فصل سرد سال و افزایش مصرف گاز با مشکل مواجه نشده یا دچار خسارت نشوند چرا که اولویت اصلی شرکت گاز استان، تامین گاز مشترکین خانگی است.

کد خبر 1103156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha