محسن صانعی شهردار آران وبیدگل شد

رئیس شورای اسلامی شهر آران و بیدگل گفت: اعضای شورای شهر به اتفاق آرا «محسن صانعی» را به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب کردند.

عبداله بابازاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: نشست شورای اسلامی شهر آران و بیدگل برای تعیین شهردار این شهر با حضور اعضا در روز جمعه ۱۶ مهرماه برگزار شد.

 

رئیس شورای شهر آران و بیدگل افزود: در این نشست، پس از بررسی نظرات، اعضای شورای شهر به اتفاق آراء و با ۷ رای دکتر «محسن صانعی» را به عنوان شهردار جدید شهر آران و بیدگل انتخاب کردند.

 

بابازاده اظهار داشت: خدمت به مردم یک آزمون الهی است و امیدواریم در سایه وحدت و همدلی با استفاده از همه امکانات و توانمندی‌ های شهر، توسعه متوازن و همه جانبه شهر آران و بیدگل را شاهد باشیم.

 

دکتر محسن صانعی دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت دولتی و دکترای مدیریت منابع انسانی است. وی پیش از این به عنوان رئیس دانشگاه فرهنگیان مشغول به خدمت بود و سابقه عضویت در دوره چهارم شورای شهر آران و بیدگل را دارد.

 

مدرس دانشگاه، عضویت در انجمن مدیران متخصص ایران، مسئولیت دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه، مسئول کمیته مالی اداری شهرداری آران و بیدگل، عضو هیأت امناء مؤسسه فرهنگی، عبادی و آموزشی زینبیه خواهران و مشاوره طرح‌های بزرگ اقتصادی ، تجاری و عمرانی کشور در کارنامه شهردار جدید آران و بیدگل دیده می شود.

 

تألیف ده ها عنوان مقاله و کتاب پیرامون موضوعات گوناگون مدیریت شهری و دولتی و مباحث اجتماعی و تالیف کتاب شاخص تاریخ ۶۰ ساله مدیریت شهری آران و بیدگل از جمله فعالیت های پژوهشی دکتر صانعی است./

کد خبر 1103169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha