تکریم خیّر شهریاری حوزه‌های علمیه خواهران

خیّر نیک اندیش شهریاری که ۳۵۰۰ متر زمین با ارزش را وقف مدرسه علمیه خواهران نرجس خاتون(س) شهریار کرده بود مورد تکریم قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مراسم تکریم مرحوم حاج رحیم اسفندیاری با حضور مسئولانی از مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از سوی مدرسه علمیه نرجس خاتون (س) شهریار برگزار شد.

خیّر نیک اندیش مرحوم حاج رحیم اسفندیاری قطعه زمینی به متراژ تقریبی 3500 متر مربع را برای مدرسه علمیه خواهران نرجس خاتون(س) شهریار وقف کرد.

طبق نیت واقف، قرار است این زمین به عنوان منبع پایدار برای اداره امور جاری مدرسه علمیه خواهران نرجس خاتون(س) شهریار مورد بهره برداری قرار گیرد.

حاج رحیم شهریاری اواخر شهریرماه 1400 دار فانی را وداع گفت و به دیار باقی شتافت و حسنه جاریه ای را با این اقدام خداپسندانه برای خود ثبت کرد.

مدرسه علمیه خواهران نرجس خاتون شهرستان شهریار در سال 1392 در یکی از ساختمان های امامزاده اسماعیل(ع) این شهرستان آغاز به کار کرد و هم اکنون در سطح 2 با 8 نیروی کادر و تعداد 26 استاد مشغول به فعالیت علمی، فرهنگی و پژوهشی است.

این مدرسه در حال حاضر قریب به 250 طلبه مشغول به تحصیل دارد و تعداد 20 نفر از طلاب این مدرسه نیز در سطح 2 فارغ التحصیل شده اند.

مدرسه علمیه خواهران نرجس خاتون(س) در فضایی اجاره ای به متراژ 1200 متر مربع با 10 کلاس درس، 4 اتاق اداری، نمازخانه، کتابخانه، سالن و آبدارخانه که در مهدیه امامزاده اسماعیل(ع) شهریار واقع شده، مشغول به فعالیت است و ساختمان جدید مدرسه نیز در حال ساخت و تکمیل است.

انجام برنامه های فرهنگی در مناسبت های مختلف در سطح شهر، برگزاری برنامه های پژوهشی با همکاری جامعه الزهرا(س) و جامعه المصطفی(ص) و اقدام به ثبت فصلنامه زن و خانواده بخشی از فعالیت های مدرسه علمیه خواهران نرجس خاتون(س) شهریار را تشکیل می دهد.

کد خبر 1103244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha