ضرورت افزایش همکاری دانش‌آموزان برای دریافت واکسن

فرماندار شهرستان پیشوا خواستار ضرورت افزایش همکاری دانش‌آموزان برای دریافت واکسن شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، فرماندار شهرستان پیشوا به همراه سعید تاجیک مدیر آموزش‌ و پرورش و دکتر امینی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا با حضور در دبیرستان دخترانه سرمد از نزدیک از روند واکسیناسیون دانش‌آموزان بازدید نمود.

حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در حاشیه این بازدید با اشاره طرح واکسیناسیون دانش‌آموزان علیه کرونا در گروه‌های سنی ۱۲ تا ۱۸ سال در مدارس شهرستان پیشوا، خاطرنشان کرد: سرعت و شتاب واکسیناسیون نوجوانان در بازه زمانی کوتاه به کاهش و قطع زنجیره کرونا کمک شایانی خواهد کرد.

وی با اشاره به لزوم افزایش همکاری دانش‌آموزان در طرح واکسیناسیون افزود: مدیران و متولیان آموزش و پرورش، والدین و دانش‌آموزان را به انجام واکسیناسیون ترغیب و تشویق نمایند.

عباسی با تاکید بر لزوم واکسیناسیون جهت بازگشایی حضوری مدارس اظهار داشت: حضور فیزیکی دانش‌آموزان در مدارس آسیب‌ها و مخاطراتی را برای آنها به همراه دارد و شرط این حضور، دریافت واکسن است.

فرماندار پیشوا در پایان بیان کرد: در حال حاضر واکسن به میزان لازم در شهرستان موجود است و تا زمانی که واکسیناسیون بالای ۹۵ درصدی جامعه محقق نشود رضایتمندی لازم حاصل نخواهد شد.

کد خبر 1103252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha