حضور ناجا در کنار مردم همواره پررنگ بوده است

سردار امان‌اللهی با اشاره به حاکم بودن نظم و امنیت در جامعه گفت: در همین راستا ناجا همواره در کنار مردم حضور پررنگی داشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، سردار «منوچهر امان‌اللهی» امروز (شنبه ۱۷ مهر) در صبحگاه مشترک هفته ناجا که در محل مجتمع جوادالائمه واقع در خیابان ولیعصر شمالی برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت و حضور در عرصه‌های مختلف نقش پررنگ و محسوسی دارد و در کنار سایر نهادهای مرتبط امنیت را برای من به ارمغان آورده است.

 

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شعار امسال هفته ناجا پلیس هوشمند امنیت پایدار است و از همین رو تلاش می‌شود تا از ظرفیت پلیس هوشمند در راستای امنیت‌آفرینی در جامعه بهره‌گیری شود.

 

امان‌اللهی با بیان اینکه خدمات نیروی انتظامی از نظر کمی و کیفی ارزنده است، خاطرنشان کرد: نیروهای انتظامی نیروهای مخلص، دلسوز، وظیفه‌شناس، مومن و متعهد هستند که بر اساس شاخص‌ها و نمودارها در ارائه خدمات نقش موثری داشته‌اند.

 

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نقش نیروی انتظامی هر روز بیش از گذشته پررنگ می‌شود و مردم در مواجهه با مشکلات سریع با ماموران نیروی انتظامی تماس برقرار می‌کنند.

 

کد خبر 1103260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha