جشنواره فرهنگی هنری تراز در دزفول آغاز به کار کرد

آئین رونمایی از پوستر اولین جشنواره استانی فرهنگی هنری تراز با حضور مسولین و دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی دزفول برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «محمد خنیفر» شب گذشته در حاشیه آیین رونمایی از پوستر جشنواره استانی فرهنگی هنری تراز اظهار کرد: جشنواره استانی فرهنگی هنری تراز به همت معاونت فرهنگی و بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی دزفول با هدف کادرسازی، سازماندهی و ایجاد انگیزه برای دانشجویان استان خوزستان برگزار خواهد شد.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی دزفول افزود: جشنواره تراز برگرفته از دغدغه های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب برنامه ریزی شده است و در رشته های مختلف با برگزاری کارگاه های آموزشی، به تربیت دانشجویان هنرمند می پردازد.

 

وی با بیان اینکه دانشجویان می توانند از ۲۴ مهر ماه نسبت به ارسال آثار خود به دبیرخانه این جشنواره اقدام کنند ادامه داد: دانشجویان هنرمند خوزستان می توانند آثار خود را در رشته های تئاتر، نمایشنامه خوانی، مجری گری، استندآپ کمدی، مستند، فیلم کوتاه، موشن گرافی، پویانمایی، شعرنو، شعر کلاسیک، شعر و نثر طنز، ترانه سرایی، نقاشی، داستان کوتاه، کاریکاتور، طراحی، عکاسی از طریق آدرس اینترنتی www.ftaraz.ir ارسال کنند.

 

خنیفرمسوول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی دزفول همچنین تصریح کرد : متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از اخبار و اطلاعات جشنواره، میتوانند به پیج اینستاگرامی ftaraz.ir مراجعه کنند

 

گفتنی است، این جشنواره در مورخ ۱۷ فروردین ماه رسما آغاز به کار کرد و در دهه فجر نیز اختتامیه این جشنواره برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 1103263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha