ارائه خدمات به افراد آسیب دیده اجتماعی در ۷ مرکز بهزیستی در قزوین

وارثی گفت: هفت مرکز دولتی و غیردولتی زیر نظر بهزیستی استان قزوین به کودکان کار و خیابان، دختران در معرض آسیب اجتماعی، زنان و دختران آسیب دیده اجتماعی، زنان و دختران در معرض خشونت و افراد مبتلا به نارضایتی جنسیتی و غیره خدمات ارائه می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی قزوین، «علیرضا وارثی» بیان کرد: ارائه خدمات به کودکان کار و خیابان، دختران در معرض آسیب اجتماعی، زنان و دختران آسیب دیده اجتماعی، زنان و دختران در معرض خشونت و افراد مبتلا به نارضایتی جنسیتی از جمله مهمترین عناوینی است که براساس آن بهزیستی قزوین خدمت رسانی می کند.

 

مدیرکل بهزیستی استان قزوین افزود: این خدمات در هفت مرکز دولتی و غیر دولتی تحت نظر اداره کل بهزیستی استان قزوین صورت می گیرد که امیدواریم منجر به کاهش آسیب های اجتماعی در استان شود.

 

مدیرکل بهزیستی استان قزوین اضافه کرد: این خدمات به منظور حمایت از آسیب دیدگان در معاونت اجتماعی این اداره کل ارائه می شود و اجرای درست آنها توانسته است استان قزوین را به عنوان یکی از استان های موفق کشور در زمینه ارائه خدمات اجتماعی معرفی کند.

 

وی اضافه کرد: خوشبختانه براساس همین تلاش ها وضعیت استان قزوین در زمینه موضوعات اجتماعی مطلوب ارزیابی می شود و به نوعی هیچ گونه اقدام عقب افتاده ای در استان در این زمینه وجود ندارد.

 

وارثی یادآور شد: مردم و آسیب دیدگان اجتماعی در استان قزوین می توانند هرگونه مشکلات خود را با کارشناسان و راه های ارتباطی این اداره کل در میان بگذارند تا اینگونه مشکلات آنها در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف شود.

 

کد خبر 1103285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha