۶۸ روستای لرستان گاز رسانی شدند

گودرزی گفت:طی نیمه اول امسال طرح‌های گازرسانی به ۱۰۲ واحد تولیدی صنعتی و ۶۸ روستا در این استان تکمیل شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «کرم گودرزی» در سخنانی اظهار داشت: ضریب نفوذ گازرسانی شهری در این استان ۹۹.۹ درصد است.

 

مدیرعامل شرکا گاز استان لرستان افزود: هم اکنون از مجموع ۲۵ شهر استان ۲۴ شهر از امکان گاز بهره‌مند هستند.

 

وی تصریح کرد: گازرسانی به ۱۷۰ روستای استان تا پایان سالجاری برنامه ریزی شده بود که ۶ ماه گذشته ۶۸ روستا با جمعیت سه هزار خانوار از نعمت گاز برخوردار شدند و اکنون طرح گازرسانی ۱۰۲ روستای دیگر نیز در دست اقدام است.

 

گودرزی با بیان اینکه اکنون ۹۷ درصد مردم لرستان از خدمت گاز برخوردار هستند، افزود: چهار هزار و ۷۱۰ اشتراک جدید گاز امسال در این استان ایجاد شده و تعداد مشترکان به ۵۶۷ هزار واحد رسیده است.

 

وی با اشاره به اینکه یکهزار و ۵۳۲ روستای لرستان در سال های اخیر گازرسانی شده است، یادآور شد: هر ۴۶ ساعت یک روستا در این استان گازرسانی شده است که با این اقدامات، لرستان جزو استان‌های سبز محسوب می‌شود

 

گودرزی اظهار کرد: در مجموع تاکنون بیش از ۲ هزار واحد صنعتی و تولیدی و حدود ۲ هزار روستای لرستان گازرسانی شده اند.

 

وی با اشاره به در پیش رو بودن فصل سرما، افزود: شرکت با بررسی نقاط حساس شبکه گازرسانی و تأسیسات، تمهیدات لازم را برای تأمین پایدار گاز در شهرها و روستاهای استان در فصل سرد اندیشیده است.
 

گودرزی خاطرنشان کرد: با توجه به بازسازی و مقام سازی که انجام گرفته و با بازدید و بررسی تأسیسات، ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز و خطوط شبکه و شیرهای گاز و برگزاری مانورهای منظم به منظور شناسایی نقاط ضعف که ازجمله اولویت‌های کاری واحدهای بهره‌برداری شرکت گاز لرستان است.

 

 وی بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و استفاده از توان و ظرفیت شرکت، تأمین گاز پایدار، مستمر و ایمن برای مشترکان استان در فصل سرد انجام می شود .

 

گودرزی با اشاره به اینکه 99.9 درصد خانوارهای شهری و 93 درصد خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند اظهار کرد: مدیریت مصرف، برنامه ریزی مناسب، تلاش مضاعف و استفاده از تجربه اندوخته شده در شرکت ، تامین پایدار انرژی  در استان در آستانه ورود به فصل سرما را امکان پذیر می کند.

 

بهرامی مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان گفت: پیش بینی های لازم در خصوص تامین سوخت دوم و ارائه راهکارهایی برای رفع محدودیت ها احتمالی صورت گرفته تا انرژی مورد نیاز استان به صورت پایدار و مطمئن تأمین گردد.

کد خبر 1103298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha