فعالیت ۲۹ دفتر پیشخوان و ۱۴ نمایندگی توزیع روستایی مرسولات پستی در جهرم

بیگی گفت: در شهرستان جهرم و خفر تعداد ۲۹ دفتر پیشخوان و ۱۴ نمایندگی توزیع روستایی در بخش توزیع مرسولات پستی فعالیت دارند.

«محمد بیگی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با گرامی داشت روز جهانی «پست» با اشاره به خدمات این نهاد در طول یک سال گذشته، گفت: اداره‌ پست جهرم ۱۵ نفر  کادر اصلی، ۲ پیمانکار برای توزیع بسته ‌های بزرگ و ۲ نمایندگی توزیع دارد.

 

رئیس اداره پست شهرستان جهرم با اشاره به اینکه در مجموع ۱۹ نفر با این اداره همکاری دارند، افزود: همچنین تعداد ۲۹ دفتر پیشخوان در شهرستان های جهرم و خفر شامل ۲۴ دفتر در جهرم، ۲ دفتر در خفر، یک دفتر در خاوران و ۲ دفتر در «قطب‌آباد» فعالیت دارند.

 

وی با اشاره به اینکه تعداد ۱۳ دفتر آی‌سی‌تی روستایی نیز در بخش قبول روستایی فعال هستند، بیان کرد: تعداد ۱۴ نمایندگی توزیع روستایی نیز در بخش توزیع مرسولات روستایی فعال هستند.

 

بیگی با اشاره به اینکه افزایش خدمات اداره پست شهرستان جهرم در دوران شیوع بیماری کرونا، خاطرنشان کرد: در یک‌سال گذشته بیش از ۳۲۰ هزار مرسوله از خارج از شهرستان وارد جهرم شده است.


وی با اشاره به اینکه تلاش موزعین در بخش توزیع و در شرایط کرونا که ترافیک وارده به ۴ برابر رسید، ستودنی است، عنوان کرد: همچنین در سال جاری بیش از ۲۱۰ هزار مرسوله از جهرم به سایر نقاط کشور ارسال شد.

 

رئیس اداره پست شهرستان جهرم با اشاره به اینکه استاندارد توزیع که روزانه ۷۰ بسته است، در جهرم در مواردی به ۱۸۰ بسته هم رسیده است، تصریح کرد: در بسیاری از روزها، بخش توزیع ما از هفت صبح تا ۱۱ شب مشغول توزیع بودند تا مرسولات همشهریان به موقع توزیع شود.

 
وی در پایان گفت: با وجود کمبود نیرو و حجم فراوان کار، گلایه‌هایی را شاهدیم که نامنصفانه است.

کد خبر 1103300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha