انتخابات بازرسان خانه مطبوعات جنوب کرمان۲۱ مهر ماه برگزار می شود

حسین اسحاقی گفت: انتخابات بازرسان خانه مطبوعات جنوب کرمان ۲۱ مهرماه سال جاری به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «حسین اسحاقی» در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی انتخابات بازرسان خانه مطبوعات جنوب کرمان که معاونین اداره کل و اعضای ه‍یات مدیره خانه مطبوعات جنوب کرمان در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار شد، گفت: انتخابات باید بصورت جدی پیگیری و برنامه ریزی شود.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با تاکید بر این که فقط خبرنگارانی که عضو خانه مطبوعات هستند می توانند در انتخابات شرکت کنند، تصریح کرد: خبرنگارانی که عضو خانه مطبوعات نیستند هر چه زودتر تا قبل از برگزاری انتخابات برای عضویت اقدام کرده تا بتوانند در انتخابات شرکت و از خدمات این خانه استفاده کنند.


وی با بیان این مطلب که خانه مطبوعات برنامه مدونی برای آموزش خبرنگاران در نظر بگیرد، افزود: می طلبد دوره آموزشی خبری برای بالا بردن سطح آگاهی خبرنگاران برگزار شود و این اداره کل نیز آمادگی همکاری به صورت صددرصدی برای برگزاری دوره های آموزشی تخصصی را دارد.


اسحاقی با اشاره به برگزاری انتخابات بازرسان خانه مطبوعات جنوب کرمان، خاطرنشان کرد: انتخابات خانه مطبوعات جنوب کرمان چهارشنبه  ۲۱ مهرماه سال جاری از ساعت 10صبح تا 12 ظهر به صورت الکترونیکی برگزار می شود.


گفتنی است؛ در این نشست اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند و مدیر کل نیز قول بررسی و اعلام نتیجه دادند.

کد خبر 1103307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha