چهارمین دوره مسابقه بزرگ اذان و مکبری در خرم آباد برگزار می شود

ابدالی پور گفت: همزمان با میلاد باسعادت پیامبراکرم(ص) چهارمین دوره مسابه بزرگ اذان و مکبری در استان لرستان برگزار می شود.

« محمد ابدالی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: چهارمین دوره مسابقه بزرگ اذان و مکبری ویژه جوانان، کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: این مسابقه طی یکم آبان ماه سال جاری و همزمان با میلاد باسعادت پیامبر اکرم(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) برگزار می شود.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: آخرین مهلت برای ثبت نام در این مسابقه تا یکشنبه 25 مهر ماه 1400 مشخص شده است.

 

وی افزود: این مسابقه قرآنی با مشارکت دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد،کارگروه جوانان ونوجوانان ستاد نماز جمعه شهرستان، معاونت پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش لرستان، اوقاف و امور خیریه لرستان،سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خرم آباد، استانداری لرستان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  استان لرستان برگزار می شود.

 

ابدالی پور اظهار کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند جهت ثبت نام به کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان خرم آباد، آموزشگاه های محل تحصیل و یا موسسه قرآنی یوسف نبی(ع) شهرستان خرم آباد مراجعه کنند.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان اظهار کرد: این مسابقه به صورت زنده و مستقیم از شبکه شاد (کانال خبری و اطلاع رسانی در مسیر حیات طیبه) پخش می شود.

کد خبر 1103338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha