ساخت شش مدرسه در سیستان و بلوچستان توسط خیرین

رخشانی مهر از بهره برداری مدارس که توسط خیرین احداث شده بود در منطقه دشتیاری استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

مهرالله رخشانی مهر، معاون عمرانی وزارت آموزش و پرورش درباره سفر به استان سیستان و بلوچستان و افتتاح فضاهای آموزشی گفت: با سفر به منطقه دشتیاری در جنوب استان سیستان و بلوچستان تعدادی فضای آموزشی را به بهره برداری رساندیم که در این سفر سرپرست وزارت آموزش و پرورش و آقای نویدادهم معاون وزیر نیز حضور داشتند.

 

وی افزود: مدرسه سه کلاسه شهید حسین علیمردانی در روستای بندگاه منطقه دشتیاری با مشارکت سه خیر احداث شده بود که به بهره برداری رسید. همچنین از مراحل عملیات عمرانی ساخت مجتمع آموزشی شبانه روزی در روستای پیرسهراب نیز بازدید کردیم و خوابگاهی برای 140 دانش آموزان احداث خواهد شد.

 

رییس سازمان نوسازی مدارس تصریح کرد: مراسم خشتگزاری مدرسه شش کلاسه در روستای پیرسهراب که با مشارکت خیر مدرسه ساز خانم فکری ساخته شد نیز برگزار شد و همچنین با همت و مشارکت خیر مدرسه ساز مهندس غلامعلی کشتکاران مدرسه ریحانه النبی در روستای زیردج از توابع منطقه دشتیاری نیز به پایان رسید.

 

رخشانی مهر در پایان گفت: مدرسه امام حسین (ع) در روستای ندکان سرفراز در منطقه دشتیاری با همت خیر مدرسه ساز حاج اکبر ابراهیمی و مشارکت سازمان منطقه آزاد چابهار احداث و به بهره برداری رسید

کد خبر 1103381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha