مساجد مهمترین مرکز برای نهادینه کردن کارهای فرهنگی است

نیک‌انجام گفت: مساجد مهمترین مرکز برای نهادینه کردن کارهای فرهنگی در جامعه است و همیشه مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

«یوسف نیک‌انجام» همزمان با فرارسیدن 19 مهرماه؛ سالروز بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن اظهار کرد: بیان کلمه کانون‌های مساجد در منویات مقام معظم رهبری نشان از دغدغه معظم له برای کارهای فرهنگی است.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با اشاره به اینکه مساجد مهمترین مرکز برای نهادینه کردن کارهای فرهنگی در جامعه است و همیشه مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است افزود: مسئولان فرهنگی باید برنامه ریزی‌ها خود را در همین راستا انجام دهند.

 

وی گفت: امروزه مساجد با محوریت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و همراهی پایگاه های بسیج در جهت احیاء باورهای ایمانی و بلوغ فکری نوجوانان و جوانان فعالیت های چشمگیری دارند.

 

نیک‌انجام تصریح کرد: محورهای اصلی سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت جایگاه کانون های فرهنگی هنری مساجد راهبردی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی است چرا که مسجد در این جریان نقش محوری دارد.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن خاطرنشان کرد: اخلاص و کارآمدی و استفاده از شیوه‌های نوین در فعالیت‌های فرهنگی هنری از مهمترین رسالت‌های کانون‌های مساجد است 

کد خبر 1103384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha