اجرای طرح مهر تحصیلی در هرمزگان/توزیع ۷۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند

حجت الاسلام مهدیان از اجرای طرح «مهر تحصیلی» در راستای سیاست‌های حمایتی از اقشار آسیب‌پذیر جامعه و کمک به دانش‌آموزان نیازمند خبر داد و گفت: ۷۰۰ بسته لوازم التحریر در قالب طرح مهر تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند هرمزگانی توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت‌الاسلام « حسین مهدیان » در گفتگویی رسانه ای با اشاره به اجرای این طرح، اظهار کرد: در راستای سیاست‌های حمایتی از اقشار آسیب‌پذیر جامعه، امسال نیز اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های تحصیلی در میان دانش‌آموزان نیازمند از محل نیات موقوفات کرده ایم.

 

وی افزود: بسته مهر تحصیلی توزیعی در بین دانش‌آموزان شامل کیف، دفتر، مداد، مدادرنگی و سایر موارد است که به دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه اهدا شد.


 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان با بیان این اینکه وقف‌های جدید با نیات مرتبط با کمک به دانش آموزان و دانشجویان ایجاد شود، تصریح کرد: این طرح هر ساله با هدف محرومیت‌زدایی از دانش‌آموزان بی‌بضاعت صورت می‌پذیرد.

 

مهدیان خاطرنشان کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان با اجرای طرح مهر تحصیلی تلاش می کند حتی یک دانش‌آموز از تحصیل محروم نباشد و یا در روند تحصیل دچار مشکل نشود.

 

وی با اشاره به این که طرح مهر تحصیلی از جمله برنامه‌های خیرخواهانه در راستای تأمین کمک هزینه تحصیلی دانش‌آموزان مستعد است، بیان کرد:  به مناسبت دهه وقف و بازگشایی مدارس توزیع 700 بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان در دو مقطه ابتدایی و متوسطه توزیع شد.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1103465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha