پخش روزانه ۲ فیلم جشنواره بین‌ المللی فیلم کودک و نوجوان در تالار «حافظ» شیراز

رنجبری گفت: فیلم های جشنواره بین‌ المللی فیلم کودک و نوجوان از ۱۶ تا ۲۰ مهر هر روز با پخش ۲ فیلم در ساعت‌ های ۱۵ و ۱۷ در سالن سبز تالار «حافظ» اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برای کودکان و نوجوانان پخش می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «روح ‌الله رنجبری»، امروز (یکشنبه 18 مهر) با گرامیداشت هفته بزرگداشت حافظ و هفته ملی کودک در جمع خبرنگاران گفت: حافظ، نمود هنر ایرانی و هنری برآمده از فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی است.

مدیر گروه سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: هنر، تنها ابزار فرهنگ ‌سازی به ویژه برای کودکان و نوجوانان است و سینما در این میان یک هنر تاثیرگذار محسوب می شود.

وی اضافه کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، همزمان با هفت استان دیگر کشور و 9 شهر تهران، اصفهان، گرگان، مشهد، همدان، آبادان، بردسیر، رفسنجان و قم برای سومین بار، جشنواره بین‌ المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان را در شیراز نیز پخش خواهد کرد.

رنجبری اعلام کرد: شیوع کرونا از زمستان سال 98 موجب شد تا جشنواره بین ‌المللی فیلم کودک و نوجوان در سال 99 برگزار نشود و امسال با انجام واکسیناسیون همگانی، این جشنواره بار دیگر برگزار شده و با پیگیری‌ های بسیار، فیلم‌ های این جشنواره را در شیراز برگزار می کنیم.

وی افزود: در این جشنواره داوری فیلم‌ ها توسط کودکان و نوجوانان انجام می شود و امسال با ثبت ‌نام داوران به صورت اینترتی 33 کودک و نوجوان 6 تا 16 سال استان فارسی برای داوری فیلم‌ ها ثبت ‌نام کردند.

رنجبری تاکید کرد: تماشای این فیلم ‌ها رایگان است و تنها در سالن سبز تالار «حافظ» اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با استفاده از یک دهم گنجایش سالن پخش می ‌شود.

وی ادامه داد: کودکان و خانواده‌ ها که هر روز از ساعت 8 تا 14 برای تماشای این فیلم ها از 16 تا 20 مهر می توانند به بخش سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه کرده یا تماس بگیرند.  

رنجبری تاکید کرد: فیلم های جشنواره بین‌ المللی فیلم کودک و نوجوان هر روز با پخش 2 فیلم در ساعت‌ های 15 و 17 در سالن سبز تالار «حافظ» اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برای کودکان و نوجوانان دوست ‌دار سینما پخش می شود.

کد خبر 1103484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha