اجرای ۵۵ عنوان برنامه هفته کودک در همدان

ضرابی زاده با بیان اینکه در هفته ملی کودک ۵۵ عنوان برنامه برگزار خواهد شد، گفت: ویژگی شاخص برنامه‌های این هفته، کتابخانه پستی و سیار است که آن را در اختیار روستاها و مناطق کم‌برخوردار قرار دادیم.

«بهناز ضرابی‌زاده» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان به مناسبت هفته ملی کودک گفت:  هفته ملی کودک فرصتی است تا یکبار دیگر به یاد بیاوریم در کنار ما انسان‌های معصوم و کوچکی زندگی می‌کنند که آینده آنها در گرو تصمیم گیری‌های امروز ماست.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان افزود: برنامه‌های هفته ملی کودک امسال با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» طراحی شده و هرروز به یک موضوع محوری اختصاص دارد که کودک و نشاط و سرگرمی، کودک و میراث فرهنگی، کودک و معنویت و کودک و فضای مجازی، ازسرفصل‌های موضوعی این روزها هستند.

 

وی  با تأکید بر اینکه  برنامه‌هایی که برای کودکان در نظر گرفته شده به صورت مجازی و حضوری با همراهی والدین برگزار می‌شود بیان کرد: امروز به نام «کودک، باورهای دینی و معنویت» نامگذاری شده به طوری که در این روز برنامه جشن انقلاب در مجتمع آیت‌الله مدنی با حضور مراکز شهرستان همدان برگزار می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: روز یکشنبه به عنوان «کودک، خانواده، آموزش و مهارتهای زندگی» نامگذاری شده و در این روز دو برنامه اجرا می‌شود.

 

ضرابی‌زاده با اشاره به اینکه برنامه‌های کانون تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت یادآور شد: دوشنبه روز «کودک، امنیت، بهداشت و سلامت جامعه» است و با برنامه‌های کاشت نهال در مراکز به یاد مدافعان سلامت و گرامیداشت مدافعان حرم در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

 

وی عنوان روز سه‌شنبه بیستم مهرماه را «کودک، کتاب، هنر و ادبیات» خواند و گفت: در این روز نمایشگاه حضوری در شیرین‌سو برگزار می‌شود و ورک‌شاپ هنری هم برای تمام مربیان در نظر گرفته شده است.

 

 

کد خبر 1103489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha