واکسیناسیون ۴۵۱ نفر از سالمندان ناتوان و معلولین دزفولی در منزل

شفیعی نیا با بیان اینکه ۴۵۱ نفر از سالمندان ناتوان و معلولین دزفولی، در منزل واکسینه شدند گفت: از این تعداد ۳۰۸ نفر دوز اول و ۱۴۳ نفر دوز دوم را دریافت کرده‌اند.

«محمدعلی شفیعی نیا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: در راستای تحقق شعار عدالت در سلامت و پوشش واکسیناسیون در افراد معلول، ناتوان و کم توان، از ابتدای مرداد ماه تیم های سیار واکسیناسیون در شهرستان تشکیل و پس از شناسایی افراد سالمند ناتوان و سایر افراد ناتوان دیگر گروه های سنی، این تیم سیار درب منزل مراجعه و نسبت به واکسیناسیون این گروه اقدام کردند.

 

رئیس مرکز بهداشت دزفول از واکسیناسیون ۴۵۱ نفر از سالمندان ناتوان و معلولین دزفولی در منزل خبر داد و افزود: از این تعداد ۳۰۸ نفر دوز اول و ۱۴۳ نفر هم دوز دوم خود را دریافت کرده اند. 

 

وی تاکید کرد: در صورت وجود سالمند یا فرد ناتوان، مراتب را به نزدیک ترین مرکز خدمات جامع سلامت منطقه خود اطلاع داده تا هماهنگی های لازم جهت اعزام تیم سیار واکسیناسیون به منزل ایشان انجام شود. 

 

شفیعی نیا در پایان تصریح کرد کرد: این برنامه با مشارکت کارشناس سالمندان واحد بهداشت خانواده، واحد پیشگیری از بیماری ها این مرکز و با مشارکت اداره بهزیستی انجام شده است.

 

کد خبر 1103493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha