​نیروی انتظامی در خدمت به مردم تا پای جان ایستاده است

دادگر با اشاره به تقدیم دو شهید نیروی انتظامی از سال گذشته تاکنون در گلستان گفت: نیروی انتظامی در خدمت به مردم تا پای جان ایستاده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سردار «محمدسعید فاضل دادگر» عصر امروز(یکشنبه 18 مهر) در دیدار با نماینده ولی فقیه در گلستان اظهار کرد: امسال برنامه های هفته ناجا از ۱۷ تا ۲۳ مهر ماه با شعار و راهبرد پلیس هوشمند امنیت پایدار انجام می شود.

 

فرمانده انتظامی گلستان ادامه داد:  به لطف خداوند امروز نیروی انتظامی در ماموریتی بسیار گسترده و شبانه روزی و در حوزه های مختلف بخشی از پازل امنیتی را در کشور مدیریت کرده و از مرزها تا معابر و شهرها بخش های خدماتی گسترده ای را به جامعه و مردم ارائه می کند.

 

وی تصریح کرد: همکارانم در حوزه کرونا اقدامات بزرگی انجام دادند و در حوزه کنترل محدودیت ها و راه اندازی مرکز تزریق واکسیناسیون در مصلی ها با اخلاق گرایی سعی کردند ماموریت ها را به نحو مطلوب انجام دهد و در بخش های دیگر مقابله با کرونا نیز اقدامات خوبی داشتند.

 

دادگر متذکر شد: از سال گذشته تاکنون نیروی انتظامی گلستان دو شهید تقدیم کرده است و این مهم نشان می دهد نیروی انتظامی در خدمت به مردم تا پای جان ایستاده است.

 

فرمانده انتظامی گلستان ابراز داشت: خوشبختانه وضعیت گلستان در مولفه های مختلف رو به بهبودی است و رضایتمندی حاصل شده است.

 

کد خبر 1103595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha