تربیت هنرمند انقلابی از مجرای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ممکن است

حجت الاسلام میثم تارم گفت: شکل‌گیری و رشد کانون های مساجد موجب جذب جوانان و هنرمندان به مساجد شده است و تربیت هنرمند انقلابی از مجرای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ممکن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۱۹ مهرماه هم زمان با سالروز بیانات تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص کانون های فرهنگی هنری مساجد، حجت الاسلام «میثم تارم» در دیدار با مدیر و کارکنان ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، گفت: غنای محتوایی کانون های فرهنگی و هنری و ارائه خدمات مطلوب از سوی آنان به جامعه هدف باید تقویت شود.


امام جمعه جیرفت خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد، در برگیرنده دو مقوله بسیار مهم هنر و فرهنگ است که توجه به آن مورد تاکید رهبری نیز می‌باشد.


وی بیان کرد: شکل‌گیری و رشد کانون های مساجد موجب جذب جوانان و هنرمندان به مساجد شده است و تربیت هنرمند انقلابی از مجرای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ممکن است.



حجت الاسلام تارم ابراز کرد: هنرمندی که مسجد خاستگاه آن باشد، هنرمندی انقلابی همچون شهید آوینی خواهد بود که تعهد و تقید را در تخصص خود به کار می‌کرد.


امام جمعه جیرفت خاطرنشان کرد: رونق مسجد با حضور جوانان و نوجوانان محقق می‌شود و جامعه باید ببینید مسجد، کمک کار و حامی هنرمندان است.


وی تصریح کرد: کتاب و کتابخوانی مهمترین ابزار هنر و فرهنگ است و اقدامات کانون های جنوب کرمان در توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی مطلوب ارزیابی می‌شود.


حجت الاسلام تارم عنوان کرد: سه‌شنبه‌های تکریم، که در آن از همسایگان مسجد و افتخارات محله با محوریت نسل نو تجلیل می‌شود، اقدامی ستودنی است که می‌تواند جذب جوانان و نوجوانان به مسجد را تقویت کند.


امام جمعه جیرفت در خاتمه تاکید کرد: محوریت امام جماعت مسجد و همکاری صمیمانه با پایگاه های بسیج، می‌تواند رسالت کانون های فرهنگی هنری را محقق کند.

کد خبر 1103660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha