اجرای بیش از ۲۵۵ برنامه در طول هفته ناجا در زنجان

خانی پور با اشاره به اجرای بیش از ۲۵۵ برنامه در طول هفته ناجا در سطح استان، گفت: پیش بینی و پیشگیری از جرایم ، دو رویکرد مهم در ماموریت های پلیسی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان در جمع خبرنگاران با تبریک هفته نیروی انتظامی و قدردانی از تلاش های کارکنان، گفت: برنامه های هفته ناجا با شعار "پلیس هوشمند ، امنیت پایدار" اجرایی می شود.

 

سرهنگ ایرج خانی پور با اشاره به اجرای بیش از 255 برنامه در طول هفته ناجا در استان ، ادامه داد: بیش از 260 هزار تماس تلفنی با سامانه 110، نشانگر ارتباط نزدیک پلیس و مردم است .

 

این مقام انتظامی تصریح کرد: شعار سال ، ملاک برنامه ها و هدف گذاری پلیس و حرکت به سوی دانش محوری و جامعه محوری است.

 

خانی پور با اشاره به اینکه راه اندازی دوایر مشاوره و مددکاری در کلانتری ها، ظرفیت بسیار بالا و خوبی است، اذعان داشت:  مصالحه و سازش بیش از 70 درصدی پرونده های ارجاعی به دوایر مشاوره و مدد کاری اجتماعی کلانتری ها ، نشان از اعتماد مردم به پلیس دارد.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه، پیش بینی و پیشگیری از جرایم ، دو رویکرد مهم در ماموریت های پلیسی است، گفت: امنیت یک مقوله اجتماعی و زمینه ساز تمامی فعالیت های اقتصادی، اجتماعی و ... است.

 

وی به کاهش 38 درصدی کل تصادفات و کاهش 12 درصدی تلفات ناشی از حوادث رانندگی در طول سال جاری اشاره کرد.

 

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه پلیس سایبری در حوزه ی ماموریتی خود در سطح کشور، موفق عمل کرده است، افزود:پلیس هوشمند با بهره گیری از تمامی اقدامات و زیرساخت ها ، در صدد کاهش فاصله ی بین وقوع و کشف جرایم است تا مدت زمان خدمات رسانی به مردم به کوتاه ترین زمان ممکن برسد.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان با قدردانی از حسن تعامل و همکاری مردم با پلیس، تاکید کرد: هموطنان عزیز با رعایت توصیه های پلیسی و تماس با شماره تلفن های 110 ، 120 ، 128 ، 096380  و 197 ما را در خدمات رسانی هرچه بهتر و  سریعتر  و کاهش سرعت عمل مجرمان و دستگیری آنان یاری رسانند.

کد خبر 1103683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha