برگزاری کلاس های هفتگی درس اخلاق با سخنرانی امام جمعه جهرم در کانون «الزهرا (س)»

حضوری گفت: کلاس های درس اخلاق با سخنرانی حجت الاسلام مدبر امام جمعه جهرم به صورت هفتگی در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برگزار می شود.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: با توجه به ضرورت برگزاری کلاس های درس اخلاق به صورت مستمر در شهرستان جهرم و کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، برگزاری آن در دستور کار این کانون قرار گرفته است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته، مقرر شد تا کلاس های درس اخلاق به صورت هفتگی و با تدریس حجت الاسلام مدبر، امام جمعه جهرم برگزار شود.

 

وی بیان کرد: بر این اساس، درس اخلاق هفتگی در روزهای دوشنبه همراه با نماز مغرب و عشا و با حضور شهروندان، اعضای کانون و اهالی مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برگزار می شود.

 

حضوری خاطرنشان کرد: این کانون فرهنگی و هنری علاوه بر درس اخلاق، برنامه های دیگری نیز به صورت هفتگی برگزار می کند که از جمله آن تفسیر نهج البلاغه است که قدمت چندین ساله دارد.

 

وی ادامه داد: همچنین کلاس های دیگری همچون تفسیر قرآن، سخنرانی های مذهبی، قرائت روزانه قرآن کریم و... نیز در این کانون فرهنگی و هنری به صورت مستمر انجام می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» عنوان کرد: شرکت در این برنامه ها برای عموم شهروندان آزاد است.

 

حضوری در پایان از علاقمندان به مباحث مذهبی و دینی دعوت کرد با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در برنامه های این کانون به ویژه درس اخلاق دوشنبه ها شرکت کنند.

 

کد خبر 1103738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha