تهیه تبلت برای دانش آموزان کم برخوردار سنقرو کلیایی

مرادی، گفت: جوانان پرشور این کانون با شناسایی خانواده های بی بضاعت، نیازمند که دانش آموز دارند با کمک خیرین و دوستان اقدام به خیرید گوشی و تبلت برای آنها گرفتند.

رضا مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: با کمک خیرین و اعضای کانون موفق به خرید دو دستگاه تبلت به قیمت ۶ میلیون تومان شدیم و به زودی یک دستگاه دیگر خریداری خواهد شد.
 

 

مدیر کانون حضرت فاطمه زهرا(س) روستای قوری چای سنقر افزود: امیدوارم بتوانیم گوشی های بیشتری تهیه کنیم چون تعداد خانوارهای بی بضاعت زیاد هستند و  ما در حال حاضر تعداد نا محدودی را در نظر گرفته ایم هرچقدر تعداد کمک ها بیشتر باشد تعداد بیشتری گوشی تهیه می کنیم .

 

وی تصریح کرد: توسط جوانان کانون برای خرید این تبلت ها مبلغ ۲ میلیون ۵۰۰ هزار تومان جمع اوری و مابقی حدود ۵ میلیون تومان توسط دوستان و خیرین تهیه شده است.  .


مرادی بااشاره به اجرای طرح سه شنبه ها تکریم خاطر نشان کرد: برنامه سه شنبه های مهدوی در راستای اجرای طرح سه شنبه های تکریم  توسط این کانون برگزار شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

 

مدیر کانون حضرت فاطمه زهرا(س) روستای قوری چای سنقر اظهار کرد: با کمک بچه های روستا یکسری قلک های کوچک تهیه کردیم و هرکسی که مایل بوده در این طرح شرکت کند یک قلک اهدا کردیم ، قلک ها را جمع آوری کردیم وپول آن را در راستای سه شنبه های مهدوی و مهدویت ، به نیابت از امام زمان (عج) به یک خانواده نیازمند و یک پک مهدویت هم در کنار این طرح با حفظ آبرو اهدا  و ادامه دارد.

 

 

کد خبر 1103741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha