آغاز واکسیناسیون دانش آموزان در آران وبیدگل

رئیس شبکه بهداشت و درمان و آموزش پزشکی آران و بیدگل گفت: مراکز تجمیعی واکسیناسیون در شهرستان آران وبیدگل آماده تزریق واکسن برای دانش آموزان گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال است.

دکتر اعظم باقری در گفت و گو با خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: مراکز تجمیعی واکسیناسیون در شهرستان آران وبیدگل آماده تزریق واکسن برای دانش آموزان گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال است.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل افزود: در راستای هماهنگی های انجام شده بین دانشگاه علوم پزشکی کاشان، شبکه بهداشت و درمان و آموزش و پرورش، مراکز تجمیعی سالن تربیت بدنی دانشگاه پیام نور، پایگاه سلامت شهید اخباری نوش آباد، مرکز تجمیعی پایگاه قائم سفیدشهر  و مرکز تجمیعی جامع سلامت ابوزیدآباد واکسیناسیون دانش آموزان را بر عهده دارند.

 

باقری ادامه داد: همچنین به منظور تسریع در روند واکسیناسیون و تسهیل روستائیان، همه خانه های بهداشت فعال در روستاهای شهرستان آران و بیدگل هم آماده تزریق واکسن به دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال هستند.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان و آموزش پزشکی آران و بیدگل خاطر نشان کرد: شیوع کرونا طی دو سال اخیر شرایط سخت و متفاوتی را در حوزه آموزش و یادگیری دانش آموزان ایجاد کرد و تعطیلی مدارس از آسیب‌های این پاندمی بوده است از این رو فرصت را نباید از دست داد و بهتر است که دانش آموزان واجد شرایط، واکسن خود را در وقت تعیین شده دریافت کنند.

 

باقری ابراز امیدواری کرد: والدین بدون نگرانی و کوچک ترین دغدغه با مراجعه سریع تر به مراکز مربوطه فرزندان خود را علیه ویروس کرونا واکسینه کنند.

 

 

کد خبر 1103763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha