بیانات رهبر معظم انقلاب در ۱۹ مهرماه آغاز تحول در فعالیت های کانون های مساجد شد

سقاء گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب در ۱۹ مهرماه آغاز تحول در فعالیت های کانون های مساجد شده و امروز جوانان با شور و نشاط در کانون ها حضور دارند.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مقام معظم رهبری در 19 مهرماه سال 1391 با اشاره به حمایت قاطع از کانون های فرهنگی هنری مساجد همکاری بسیج را در این خصوص خواستار شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این بیانات سرآغاز مهم برای تحول در فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد شده و امروز جوانان با شور و نشاط در کانون ها حضور دارند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: افزایش همکاری های بسیج و فعالان کانون های زمینه ای برای انجام تحولات فرهنگی و هنری در مساجد و حضور نوجوانان و جوانان در این مراکز دینی شد.

 

سقاء اعلام داشت: «کار»، «فکر» و «مطالعه» اصلی ترین وظیفه است که رهبر معظم انقلاب در این بیانات برای فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد مشخص کرده اند و باید برنامه ریزی فرهنگی در محلات بر این اساس صورت گیرد.

 

وی تاکید کرد: تهاجم فرهنگی دشمنان هنوز ادامه دارد و باید مراقب باشیم که غفلت نکنیم زیرا ضربه فرهنگی مهلک تر از سایر جنگ ها است چون می خواهند اعتقادات دینی و مذهبی نوجوانان و جوانان به انحراف بکشانند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: کانون های فرهنگی هنری خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان با محوریت مساجد است و بیانات مقام معظم رهبری در این خصوص را با گوش جان اجرایی خواهیم کرد.

 

کد خبر 1103766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha