شاخص های  فلاکت، بیکاری و فقر شایسته هرمزگان نیست

دوستی با بیان اینکه هرمزگان نیازی به صدقه ندارد و آنچه توقع دارد حق آن است، گفت: شاخص های فلاکت، بیکاری و فقر شایسته هرمزگان نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « مهدی دوستی » در مراسم معارفه خود که با حضور وزیر کشور، نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی،  مسئولان استانی و اصحاب رسانه در تالار آوینی بندرعباس برگزار شد، خود را با هرمزگان بیگانه ندانست و اظهار کرد:  در رابطه با توسعه هرمزگان،  توسعه بر محوریت دریا قطعا در برنامه های بنده قرار دارد.

 

وی با بیان اینکه از صنایع انتطار می رود ارزش افزوده و  زنحیره تامین و توسعه را در خود استان گسترش دهند که این مسئله  می تواند استان را رو به جلو و به سمت توسعه هدایت کند، تاکید کرد: هرمزگان نیازی به صدقه ندارد و آنچه توقع دارد حق آن است.

 

نوزدهمین استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه صنایع دریا محور و آبزی پروی باید در اولویت قرار گیرد، عنوان کرد: قوانین در این رابطه تسریع و تسهیل شوند چرا که بدون گسترش این صنعت هرمزگان فرق چندانی با سایر استان های مرکزی نخواهد داشت.

 

دوستی با اشاره به اینکه ورزش جوانان در اولویت ها قرار خواهد گرفت، افزود: محیط زیست مسئله اساسی است، نمی شود به فکر توسعه باشیم اما مسائل زیست محیطی را مد نظر قرار ندهیم.

 

وی با اذعان به اینکه هیچ کس به تنهایی نمی تواند برای استان کاری از پیش ببرد، گفت: از همه عزیزانم می خواهم که در راه توسعه استان همیار و همراه من باشند چرا که این شاخص های  فلاکت، بیکاری و فقر شایسته هرمزگان نیست.

 

 

 

 

کد خبر 1103774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha