ایران اسلامی در اوج اقتدار نظامی است

حجت‌الاسلام حافظ نیا با بیان‌اینکه مقام معظم رهبری بر افزایش و تقویت روز افزون توان نظامی کشور تاکید دارند، گفت: ایران اسلامی کشوری امن و در اوج اقتدار نظامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام «کاظم حافظ نیا» امروز ( دوشنبه، ۱۹ مهر) در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح که در محوطه ستاد مرزبانی برگزار شد با تبریک هفته ناجا، اظهار کرد: نیروی انتظامی باید مستقل بوده و روی پای خود بایستد و امنیت کشور باید توسط نیروهای مسلح کشور تامین شود.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری ریشه در آموزه های دینی و قرآنی دارد و باید سرلوحه ما در تامین امنیت کشور باشد، افزود: هر کشوری که بخواهد به توان نیروهای خارجی تکیه کند امنیتش شکست خورده و سیلی می خورد.

 

وی تصریح کرد: حضور نیروهای نظامی بیگانه در هر کشوری به ویژه کشورهای منطقه نه تنها باعث امنیت نشده، بلکه امنیت آن کشور را نیز بر هم زده است.

 

حجت‌الاسلام حافظ نیا با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بر افزایش و تقویت روز افزون توان نظامی کشور تاکید دارند، گفت: ایران اسلامی کشوری امن و در اوج اقتدار نظامی است.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان‌اینکه هیچکس نمی‌تواند فکر تعرض به کشور ما را داشته باشد، اضافه کرد: ما در هشت سال دفاع مقدس با دستان خالی مقابل کل دشمنان ایستادیم و حال از لحاظ آمادگی در اوج اقتدار هستیم.

 

حجت‌الاسلام حافظ نیا با اشاره به اینکه باید کشورهمسایه ما حواسش جمع باشد، خاطرنشان‌کرد: کسی که تجربه شده را تجربه کند، پشیمان خواهد شد و این یک هشدار است‌.

 

*پلیس در راستای حفظ امنیت کشور تلاش می‌کند

«هادی قاسمی» نیز در این مراسم، اظهار کرد: شعار امسال هفته ناجا « پلیس هوشمند و امنیت پایدار» است و ناجا برای تحقق شعار سال از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

 

فرمانده مرزبانی بندر آستارا با بیان اینکه پلیس یک نقش موثر و مهم در تامین امنیت دارد، افزود: امروز پلیس در کنار سایر نیروهای امنیتی، در زمینه حفظ امنیت کشور تلاش می‌کنند.

 

سرهنگ قاسمی خاطرنشان‌کرد: امنیت امروز هدیه به سفره‌های مردم است که در سایه تلاش‌های بی‌وقفه پلیس و نیروهای مسلح محقق شده است.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم، تعدادی از نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان آستارا با اهدای لوح و جوایزی تجلیل شدند.

کد خبر 1103788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha